کد خبر: ۱۳۰۱۵۵۸
طراحی سایت و سئو تضمینی
طراحی وب سایت یکی از اولین قدم هایی است که هر کسب و کار برای ورود به دنیای آنلاین به آن نیاز دارد. پس از اینکه صاحبان کسب و کار، سایت خود را طراحی کردند یا طراحی سایت را برون سپاری نمودند، باید در قدم بعدی به سئو سایت توجه کنند. پونه مدیا طراحی و سئو سایت های شما را با داشتن تیمی مجرب به بهترین نحو انجام می دهد. جهت دریافت مشاوره با شماره 03136631641 تماس بگیرید.
 
طراحی سایت به صورت حرفه ای
 
مطمئنا تا کنون ضرب المثل "خشت اول گر نهد معمار کج، تا ثریا می رود دیوار کج " را شنیده اید. این ضرب المثل برای طراحی یک وب سایت هم صادق است. طراحی سایت به صورت حرفه ای هزینه نسبتا زیادی برای شما به همراه خواهد داشت اما این یک سرمایه گذاری عالی برای شما خواهد بود و شک نکنید که سود این کار را خواهید دید.
 
برای طراحی یک سایت به صورت حرفه ای، طراحان باید فاکتورهای مختلفی را در نظر بگیرند. از جمله کاربر پسند بودن، امنیت وب سایت، ساختار هدفمند، سرعت بالای سایت، ریسپانسیو بودن، موبایل فرندلی بودن، UI/UX مناسب و ... . پونه مدیا با بیش از 15 سال تجربه در زمینه طراحی سایت و سئو، بهترین خدمات را در اختیار شما قرار می دهد.
 
مراحل طراحی سایت
 
طراحی وب سایت در پونه مدیا، مراحل زیر را شامل می شود:
 
-         آنالیز اولیه وب سایت با توجه به اهداف مشتری: پونه مدیا در ابتدا یک جلسه برگزار می کند تا با شغل مخاطب بهتر آشنا بشود و بررسی کند که آن ها به چه نوع سایتی نیاز دارند (سایت فروشگاهی، سایت خبری، وبلاگ، سایت تک صفحه ای و ...).
 
-         بررسی سایز پروژه: وقتی با اهداف سایت آشنا شدیم، زمان آن می رسد که جزئیات پروژه را بیشتر بررسی کنیم مثلا: چه صفحاتی برای این که این سایت به هدف خود برسد، نیاز است؟، چه زمانی برای ساخت این صفحات مورد نیاز است؟ و ...
 
-         طراحی گرافیکی و قالب صفحات: پس از بررسی سایز پروژه نوبت به طراحی گرافیکی و قاب صفحات می رسد. تم رنگی سایت در این مرحله با بررسی لوگو شرکت، مشتریان بازار هدف و ... مشخص می شود و طرح گرافیکی پیاده سازی می شود.
 
-         برنامه نویسی و توسعه: در این مرحله به کدنویسی برای وب سایت می رسیم. کدنویسی روی پنل کاربری و مدیریت انجام می شود. طراحی این مرحله به گونه ای است که پس از اتمام کار، مدیر سایت به راحتی بتواند مطالب سایت و منو ها را ویرایش کند.
 
-         تست کیفیت وب سایت: قبل از بالا رفتن سایت، پونه مدیا وب سایت شما را برای مشکلات احتمالی چک می کند، برای این منظور تیم پونه مدیا یک چک لیست برای بررسی مشکلات احتمالی دارد. 
 
-         بارگذاری سایت: در انتها، سیستم در سرور و تحت دامنه شما بارگذاری می شود. در این قسمت سایت به طور کامل قابل استفاده است. مواردی که باید روی دامنه اصلی تست شود نیز در این مرحله توسط تیم فنی پونه مدیا، بررسی می شود.
 
پس از بارگذاری سایت باید تمرکز خود را روی شناساندن وب سایت و برند خود به مشتریان احتمالی بگذارید، این موضوع در فضای اینترنت به کمک سئو سایت امکان پذیر است.
 
طراحی سایت و سئو تضمینی
 
سئو تضمینی چیست؟
 
بگذارید از ابتدای کار یک موضوع را روشن کنیم، اصطلاح سئو تضمینی، کاملا برخلاف دستورالعمل های گوگل است و هر سایتی که سئو را به صورت تضمینی به شما بفروشد، توسط گوگل جریمه خواهد شد چرا که در سئو هیچ تضمین و بازدهی صد در صدی وجود ندارد.
 
سئو، تمام تلاش هایی است که کارشناسان و متخصصان انجام می دهند تا وب سایت شما در موتور های جستجو، نتایج بهتری بدست بیاورد. از آنجایی که سئو به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و کنترل تمام این فاکتورها در دستان شما نیست، به هیچ وجه نمی توانید سئو را به صورت تضمینی به کسی ارائه کنید.
 
طراحی سایت و سئو تضمینی
 
چرا سئو تضمینی یک کلاه برداری محسوب می شود؟
 
 الگوریتم های گوگل هر سال چندین بار بروز رسانی می شوند، این بروز رسانی ها با هدف نزدیک کردن الگوریتم ها به هوش انسانی انجام می شود پس دیگر نمی توان به راحتی سر گوگل را شیره مالید. شرکت هایی که به شما قول خدمات سئو تضمینی را می دهند با تکنیک های سئو کلاه سیاه (تکنیک هایی که خلاف قوانین گوگل هستند) سایت شما را  به نتایج بالا می رسانند اما این موفقیت کوتاه مدت است، چرا که گوگل به سرعت، سایت هایی را که برخلاف قوانین عمل می کنند را شناسایی کرده و آن ها را جریمه خواهد کرد. خروج از جریمه گوگل کاری بسیار طاقت فرسا است.
 
در سئو سایت با تکنیک های سئو کلاه سفید، نمی توان زمان دقیقی برای پیشرفت سایت اعلام کرد. با توجه به رقابت در زمینه کاری شما، نتیجه گرفتن از سئو ممکن است از چند هفته تا چندین ماه متفاوت باشد. این یکی از دلایلی است که بعضی افراد به سمت سئو تضمینی می روند اما با توجه به نکاتی که گفته شد، به هیچ وجه سئو تضمینی را پیشنهاد نمی دهیم. 
 
تیم پونه مدیا با توجه به دستورالعمل های گوگل، سئو سایت شما را به بهترین نحو متقبل می شود.
    
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها