جوان ۲۸ ساله‌ای در حال تمیز کردن آهنربای ۱۳ فوت در شرکت بازیافت در اسکاتلند بود که آهنربا سقوط کرد.
کد خبر: ۱۳۰۱۵۵۵

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، مارتین کین ۲۸ ساله، در نتیجه سهل‌انگاری توسط شرکت بازیافت Enva Limited اسکاتلند، دچار حادثه شد. کین در حال تمیز کردن یک ماشین خرد کن بود. او با یک آهنربا برخورد کرد که بیش از یک تن وزن داشت. آقای کین و همکارش هنگام تمیز کردن دستگاه سعی کردند زباله‌هایی را که در آهنربا گیر کرده‌است تمیز کنند.

مرد ۲۸ ساله اسکاتلندی هنگام تمیز کردن آهنربای الکتریکی دچار حادثه شد

آن‌ها هنگام تمیز کردن آهنربا موفق شدند یکی از دو سنجاقی را که در آن‌جا گیر کرده بود، بردارند. بعد از اینکه چکش او به سنجاق دوم برخورد کرد، آهن ربا افتاد و آقای کین زیر آن گرفتار شد و مرد. بیمارستان علت مرگ وی را آسیب دیدگی سر به دلیل حادثه صنعتی ثبت کرد. کارکنان در مورد چگونگی استفاده از دستگاه آموزش می‌بینند، اما نحوه استفاده از آهن‌ربا را آموزش ندیده‌اند و این کارمند نیز بی‌اطلاع بوده که چگونه باید آهن ربا تمیز شود.

 

روز سه شنبه، پرونده‌ای علیه این شرکت در دادگاه Paisley رسیدگی شد. این شرکت قبلا به اتهام عدم اطمینان از سلامتی، ایمنی و رفاه در کار کارمندان خود، گناه‌کار شناخته شده‌بود. در این اتهام‌نامه بیان شد که: این شرکت اطمینان نداشته‌است که همه افرادی که مشغول تمیز کردن و استفاده از دستگاه خرد کن بودند، آموزش، اطلاعات و دستورالعمل کافی در مورد دستگاه را داشته باشند که این سهل انگاری باعث مرگ این مرد جوان شد.

 

دادستان اظهار داشت: این مرگ یک مرد جوان ۲۸ ساله است؛ کسی که به طرز غم انگیزی کشته شده‎‌است. وی یکی از افراد فعال در زمینه ایمنی و بهداشت بود. مشکل این شرکت عدم اطمینان از ارائه آموزش، اطلاعات و دستورالعمل‌های کافی به کارکنانش در مورد دستگاه خرد کن به ویژه در استفاده از آهنربا بوده‌است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها