فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران:

جهش های کروناویروس می تواند خطرآفرین باشد

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با عنوان این مطلب که نباید از رعایت پروتکل های بهداشتی غافل شد، نسبت به جهش ها و گونه های خطرآفرین ویروس هشدار داد.
کد خبر: ۱۳۰۱۵۳۱

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، علیرضا زالی، طرح شهید سلیمانی را طرحی اجتماعی برشمرد که پیشران اصلی آن مردم هستند و یادآور شد: در ایران هر طرحی که با مشارکت مردم انجام شود با موفقیت همراه خواهد بود.

وی با تاکید بر تداوم طرح شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: این طرح ملی مقطعی و گذرا نیست و یک طرح مستمر اجتماعی است که بخش عمده‌ای از موفقیت‌های آن مرهون همکاری و همراهی مردم است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران افزود: در عین تداوم اجرای طرح باید هوشیار باشیم، بیماری کرونا بسیار پیچیده است و با توجه به اینکه می‌تواند با سیمای متفاوت بروز کند نباید به شرایط امروزه غره شویم زیرا بروز جهش‌ها و گونه‌های جدید بیماری می‌تواند خطرآفرین باشد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح شهید سلیمانی حتی اگر چهره‌های خشن‌تر بیماری نیز بروز کند می‌تواند سلامت ما را تضمین کند زیرا با اجرای این طرح و رعایت اصولی پروتکل‌ های بهداشتی، محدودیت‌ها و فاصله گذاری، استفاده از ماسک و ردیابی بیماران باعث بالا رفتن تاب آوری و تضمین سلامتی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها