ویژه برنامه «من به تو نزدیکم» با موضوع سیره حضرت زهرا سلام الله علیها و جوانان، روی آنتن رادیوجوان می‌رود.
کد خبر: ۱۳۰۱۴۸۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط‌عمومی رادیو جوان، برنامه «من به تو نزدیکم» ویژه برنامه رادیوجوان در روز شهادت حضرت فاطمه زهراست که روز یکشنبه بیست و نهم دی ماه پخش می‌شود.

عطیه عسکری، تهیه‌کننده و نویسنده این برنامه گفت: «من به تو نزدیکم» به صورت زنده با موضوع سیره حضرت زهرا سلام الله علیها و با حضور کارشناسان مذهبی، استاد مهدی رستمی، محمد نصرآبادی و... پخش می‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف برنامه «من به تو نزدیکم» افزود: برنامک (آیتم‌)های برنامه با موضوع کودکی حضرت زهرا، بخش‌هایی از خطبه فدک از زبان ایشان، شان نزول برخی آیات مربوط به آل کساء، خاطرات اسماء و ... بخش‌های این برنامه است که در مدت ۱۵۰ دقیقه تقدیم شنوندگان رادیوجوان می‌شود.

گفتنی‌ است «من به تو نزدیکم» به تهیه‌کنندگی عطیه عسکری و اجرای مجید عسکری در روز شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها از آنتن رادیو جوان پخش می‌شود.

همچنین یک برنامه ۳۰ دقیقه‌ای با عنوان «کشتی پهلو شکسته» با رویکرد کتابی با همین عنوان از استاد سید مهدی شجاعی و چند ترانه و دکلمه با عنوان «مادر»، «شکسته دلیم» و... توسط مخاطبان در خانه جوان رادیو جوان تولید شده که در روز یکشنبه و در فواصل مختلف از این شبکه رادیویی پخش می‌شود.

برنامه‌های رادیو جوان روی موج اف ام ردیف ۸۸ مگاهرتز پخش می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها