رادیو ایران ویژه های خود را در روزهای 27 و 28 دی تقدیم مخاطبان و سوگواران حضرت فاطمه زهرا (س) می کند
کد خبر: ۱۳۰۱۴۳۰

ویژه برنامه های رادیو ایران در ایام شهادت حضرت زهرا (س)

 

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین، رادیو ایران در آستانه سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ویژه برنامه های «باغ ارغوان»، «عشق نام دیگر توست»، «چشمه بی پایان»، «پاره تن پیامبر»، «زیر نور ماه» ، «حرفی از نام تو»، «ساده مثل صبح»، «بانوی آب»، «به نام عشق»، «اسرار بهار»، «چهل حدیث»،«نور و آیینه»، «اشکی بر آستان زهرا»، «سخنرانی» و «سوگواره»، را تقدیم می کند.

«باغ ارغوان» نگاهی مذهبی و اتحاد ملی با موسیقی ها و نواهای آیینی را برقرار می کند که 27 و 28 دی ماه با اجرای مریم نشیبا ساعت ۱۵:۰۰از رادیو ایران پخش می شود.

«عشق نام دیگر توست» 27 و 28 دی ماه با موضوع خانواده متعالی در سایه اهل بیت با حضور حجت الاسلام محسن فرضی و مهدی رستمی و به تهیه کنندگی حسین معصومی و اجرای مینا صفایی ساعت ۱۷:۱۵ پخش می شود.

«چشمه بی پایان» شنبه 27دی ماه با اشاره به خطبه حضرت زهرا(س) در مسجد، نزد خلیفه وقت ؛ ساعت ۲۰:۳۰ پخش می شود.

«پاره تن پیامبر» سوگواره ای در شب شهادت حضرت زهرا(س) که ساعت 21:45 شنبه 27 دی پخش می شود.

«زیر نور ماه» ؛ در این برنامه که شنبه 27 دی بعد از خبر ساعت 23:00 پخش می شود به بررسی یکی از اسماء حضرت فاطمه (س) به نام صدیقه پرداخته می شود.

«حرفی از نام تو»، مستندی است در خصوص اولین موسس حوزه علمیه خواهران در اصفهان که ساعت ۰۳:۳۰ یکشنبه 28 دی پخش می شود.

«ساده مثل صبح» به تهیه کنندگی رامین جواد پور و اجرای حسین خداد بیگی ویژه برنامه دیگری است در خصوص شهادت زهرا (س)که یکشنبه 28 دی ساعت 6:35 پخش می شود.

«بانوی آب» سوگواره ای برای شهادت حضرت زهرا(س) است در روز شهادتشان ساعت 9:00 پخش می شود.

«به نام عشق» ویژه برنامه دیگری است که یکشنبه 28 دیماه ساعت 10:00به تهیه کنندگی عبدالله علایی و حضور حجت الاسلام آتشکار؛ دغدغه مندی و احساس مسئولیت فردی و اجتماعی بر مبنای وصایای حضرت زهرا(س) را عنوان می کند.

«اسرار بهار» روایتی متفاوت از زندگی حضرت زهرا(س) است که به تهیه کنندگی زهره سربازی یکشنبه 28 دی ماه ساعت ۱۲:۴۰ پخش می شود.

«چهل حدیث » بررسی احادیث حضرت محمد(ص) در خصوص حضرت زهرا(س) است که ساعت 14:30 یکشنبه 28 دی پخش می شود

در برنامه «نور و آیینه» حجت الاسلام محسن خاکی یکشنبه 28 دی ساعت 15:30 درسی مهم از عبادات و شخصیت حضرت زهرا(س) را می گوید.

«اشکی بر آستان زهرا» پخش مداحی در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) است که یکشنبه 28دی ساعت 20:45 پخش می شود.

«سخنرانی » مسعود عالی یکی دیگر از ویژه برنامه های شهادت حضرت زهرا(س) که یکشنبه 28 دی ساعت 21:45 پخش می شود

«سوگواره» برنامه دیگری است که یکشنبه دی 28 با موضوع شخصیت متمایز و سبک زندگی و سیره حضرت زهرا(س) ساعت ۲۳:۰۰ از رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها