روابط عمومی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در پاکستان:

انفجار گاز موجب تخریب بخشی از اقامتگاه سرکنسول ایران در کویته شد

معاون شرکت گاز طبس گفت: انفجار گاز منزل مسکونی در دیهوک شهرستان طبس یک نفر مجروح برجای گذاشت.
کد خبر: ۱۳۰۱۳۹۹
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایسنا، آزادی، امروز شنبه ۲۷ دی به خبرنگاران گفت: شدت انفجار که ساعت ۱۵:۳۰ روز گذشته ۲۶ دی رخ داد به حدی بود که به منازل مسکونی اطراف تا شعاع حدود ۲۵۰ متری خسارت وارد کرد.
 
نشت گاز به ۲۵ واحد مسکونی و تجاری دیهوک خسارت زد
وی ادامه داد: نیروهای اتش نشانی، امداد گاز، هلال احمر، اورژانس ۱۱۵ و انتظامی بلافاصله در محل حاضر شده و نسبت به امدادرسانی، ایمن سازی و پاکسازی محل حادثه اقدام کردند.
معاون شرکت گاز طبس با بیان اینکه در این انفجار یک واحد مسکونی به کلی تخریب شد و به تعدادی خودرو نیز خساراتی وارد شد، افزود: علت این انفجار نشت گاز شهری بود.
آزادی با بیان اینکه مجروح این حادثه توسط نیروهای اورژانس به مرکز جامع خدمات سلامت دیهوک اعزام شد، تصریح کرد: میزان خسارت توسط کارشناسان در دست بررسی است.
اکبری، شهردار دیهوک نیز در این خصوص گفت: بر اثر این انفجار به بیش از ۲۰ واحد مسکونی و ۵ واحد تجاری و همچنین دو خودرو خسارت وارد شده است.
وی تصریح کرد: در این حادثه بیش از ۸۰ درصد منزل مسکونی که انفجار در آن به وقوع پیوسته تخریب شده و منزل شرق این خانه نیز بیش از ۳۰ درصد تخریب شده است.
شهردار دیهوک با بیان اینکه بر اثر این انفجار، برق دو واحد مسکونی قطع شد که توسط نیروهای شرکت برق مشکل برطرف شد، از مردم درخواست کرد باتوجه به برودت هوا تمام موارد ایمنی در خصوص استفاده از گاز را رعایت کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها