گزارش جام جم از یکی از جذاب‌ترین شهرآوردهای سال‌های اخیر

تساوی تماشایی ، بدون تماشاچی

خارجی های استقلال طغیان کرده اند. آن از میلیچ که دیروز به کشورش کرواسی برگشت و این هم از دیاباته که هر روز پیام های جدایی برای مسئولان باشگاه آبی پوشان پایتخت می فرستد.
کد خبر: ۱۳۰۱۱۱۷

به گزارش جام جم آنلاین ، اما شیخ دیاباته که یکی از بهترین ستاره های استقلال در فصل گذشته بود علاوه بر پرداخت نشدن مطالباتش یک مشکل دیگر هم دارد. او بازیکنی نیست که به چشم فکری آمده باشد. دیاباته با درک این موضوع و اینکه احتمال دارد به طور دائمی به نیمکت بچسبد ناراحت است و حالا انگیزه های مضاعفی برای جدایی از استقلال دارد.

از سویی جسته و گریخته شنیدیم که دیاباته با محمود فکری اختلافاتی هم پیدا کرده است. تمامی این عوامل می تواند منجر به جدایی قریب الوقوع دیاباته از استقلال شود.

 

دیاباته تهدید کرد؛ تا نیم‌فصل پول نگیرم، جدا می‌شوم

روزنامه جام جم نوشت: شیخ دیاباته مهاجم استقلالی‌ها برای گرفتن حق و حقوقش از استقلال کار راحتی ندارد و گویا برای چندمین‌بار باشگاه استقلال را تهدید کرده که اگر مطالبات او را تا نیم فصل پرداخت نکنند، او هم از این تیم جدا خواهد شد. دیاباته از شرایطش در استقلال راضی نیست و اگر چه فکری در بازی‌های تیمش از او استفاده می‌کند اما به نظر می‌رسد سرمربی استقلال مطهری و قائدی را مهاجمان اصلی تیمش می‌داند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها