چاکرای مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا بفهمید انتخابتان در مورد شما چه می‌گوید.
کد خبر: ۱۳۰۰۹۶۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چاکرای مورد علاقه خود را انتخاب کنید و از این طریق متوجه شوید که انتخابتان چه چیزی در مورد شخصیت شما می‌گوید.
کلمه سانسکریت چاکرا در ترجمه به معنای چرخ یا یک صفحه است. در یوگا، مدیتیشن و آیورودا، این اصطلاح به چرخه انرژی موجود در بدن فرد اشاره می‌کند.
 
شخصیتتان را با چاکرای مورد علاقه خود بشناسید
 
 
 
قرمز: چاکرای ریشه
قرمز در مقایسه با تمامی رنگ ها، عمیق‌ترین و جالب‌ترین است.
در حقیقت، این چاکرا، نیروی حیات است و بقا و زندگانی را نشان می‌دهد.
وقتی که شما از خواب بیدار می‌شوید با تغییراتی که باید در زندگی خود به وجود آورید هدایت می‌شوید.
قرمز، رنگ شور، عشق، شهامت، لجاجت و بسیاری دیگر از ویژگی‌های قدرتمند شخصیتی است.
همچنین، قرمز رنگی است که با فراوانی، شکوفایی و موفقیت و ایستادگی همراه است.
نکته‌ای که در این خصوص وجود دارد این است که اگر چاکرای ریشه‌ای شما از تعادل خارج شود می‌تواند به احساساتی نظیر عصبانیت، افسردگی و یا ناامیدی را مورد هدف قرار دهد تا جایی که حتی می‌تواند باعث شود که شما علائم جسمی مانند اختلالاتی در خوردن، بدبینی و یا حتی عدم تمرکز را تجربه کنید.
خبر خوب این که، این موضوع می‌تواند شکل دیگری به خود بگیرد و عکس قضیه نمایان شود. به طوری که انرژی مثبت رنگ قرمز می‌تواند باعث افزایش ویژگی هایی، چون جاه طلبی، عزم راسخ و استقامت شود.

نارنجی: چاکرای ساکرال
چاکرای ساکرال نمادی از قدرت و نشاط است چرا که یک رنگ گرم است و به خورشید شباهت دارد و این قدرت در دستان شماست و این دقیقا همان جایی است که می‌تواند سعادت را پیدا کنید. بنابراین، در میانه زندگی روزمره خود به دنبال تجربه خوشایند باشید.
رنگ نارنجی، نمادی از انرژی جسمی و روحی قدرتمندی است. بنابراین، احتمالا در زمینه‌های ورزشی و فعالیت‌های دیگری که مستلزم قدرت و استقامت زیادی هستند توانمند و مناسب این گونه فعالیت‌ها هستید.
این چاکرا بسیار حائز اهمیت است چرا که اگر سالم نباشد، شما با مشکلاتی، چون کمردرد و ناباروری روبرو خواهید شد.
نکته دیگری که باید عنوان کرد این است که کنجکاوی و نیاز‌های تحقیقاتی شما می‌تواند منجر به یک سری خودخواهی‌ها در وجود شما شود. بنابراین، فراموش نکنید که حدود سلامتی را حفظ کنید.
 
زرد: چاکرای شبکه خورشیدی
خوشبینی، هوش و تحصیل کرده بودن از نشانه‌های این مورد است چرا که رنگ زرد به شما می‌گوید قدرت خود را از خورشید دریافت کنید.
چنین افرادی خوش فکر هستند و شجاعت زیادی دارند و اغلب بسیار باهوش و همیشه مورد توجه دیگران هستند.
آن‌ها افرادی هستند به عنوان مهاجمانی شناخته می‌شوند که می‌توانند براحتی دانش و اطلاعات موجود را نقض کنند و بشکنند. بنابراین، از سرزنش کردن دیگران و بدبین بودن به آن‌ها برحذر باشید.
در کلام آخر خود باید نشان دهید که می‌توانید غلبه کنید.
مردم شما را به عنوان فردی قابل اعتماد و مسئول توصیف می‌کنند.
 
سبز: چاکرای قلب
عشق و عطوفت در هر کاری که شما انجام می‌دهید وجود دارد.
ارتباط شما با کره زمین در مکانی است که می‌توانید تعادل را پیدا کنید و از طریق آن، روابط سالمی را شکل دهید.
انرژی سبز دقیقا همانند یک بالش خزه‌ای نرم است.
شما فردی دل رحم هستید که همین ویژگی شخصیتی خود را به طور طبیعی برای حیوانات، طبیعت و افراد دیگر نیز دارید که گاهی اوقات باعث آسیب پذیر شدن شما می‌شود چرا که برخی از افراد از همین ویژگی شما بر علیه خودتان استفاده می‌کنند.
در سطح و حالت جسمی خود، متوجه درد‌های خود در ناحیه بالای بدنتان باشید که ممکن است ناشی از مشکلات قلبی باشد.
اگر انرژی سبز شما ضعیف باشد می‌تواند باعث کاهش عملکرد کاری یا محافظتی مرکز قلب شما شود. بنابراین، شما باید روی تقویت سیستم ایمنی بدن خود کار کنید.
مردم، شما را فردی کمال گرا می‌دانند و بر این تصور هستند که شما جزء افرادی هستید که زیاد فکر می‌کنید، اما در حقیقت شما فردی بسیار خونگرم و صمیمی هستید.
 
آبی: چاکرای گریلنا 
سکوت رنگ آبی با آسمان و آرامش گره خورده است.
شما فردی هستید که همیشه رضایت خاطر، آرامش دارید و از ویژگی هماهنگ بودن برخوردار هستید.
ممکن است شما از مسائل حقوقی، دعا، سکوت و مدیتیشن لذت ببرید و مردم هم فکر می‌کنند که شما فردی قابل اعتماد هستید.
رنگ‌های دیگر می‌توانند توجه شما را به سمت فعالیت ها، ارتباط‌ها و یا حرکات معطوف کنند، اما رنگ آبی شما را روی زمینی محکم نگه می‌دارد.
ممکن است شما دارای مشکلات تیروئیدی باشید یا از سفت شدن ناحیه گردنتان رنج ببرید، اما به طور کلی باید گفت افرادی که در زمره این گروه قرار دارند از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار هستند و حس خوبی به زندگی خود دارند.
 
بنفش: چاکرای کرانسکا
از لحاظ روحی، شما در بالاترین سطح در انرژی قرار دارید و علاوه بر این، احساس می‌کنید، کامل و متعادل هستید.
صلح و آرامش از طریق تجربه‌های غم‌انگیز گذشته و همچنین، قبول کردن وضعیت جدید به شما منتقل شده است.
رنگ بنفش نشان دهنده تعادل در انرژی زن و مرد، سرد و گرم، شب و روز و یا عملکرد نیم‌کره‌های چپ و راست مغز است که نشان می‌دهد شما به تعادل روحی و ذهنی رسیده‌اید.
البته اینگونه افراد از سردردها، ناتوانی در یادگیری یا دیگر چالش‌های مربوط به مغز رنج می‌برند؛ هرچند، افراد دیگر برای مشورت کردن به شما مراجعه می‌کنند چراکه شما انرژی عرفانی دارید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها