حوادث بین الملل؛ آمریکای جنوبی

مرگ ۷ دانشجو در سقوط از بالکن

پسر جوان که مدعی است مادرش خود را از بالکن پرت و خودکشی کرده است به‌دلیل تناقض گویی درباره این حادثه بازداشت شد.
کد خبر: ۱۳۰۰۹۴۷

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت یک بامداد دوشنبه ۲۲ دی مأموران کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا از سقوط مرگبار زن میانسالی خبر دادند. به‌دنبال اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران برای علت مرگ زن ۵۳ ساله صادر شد.

 

رفتار مشکوک پسر بعد از مرگ مادر

در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این زن به علت سقوط از بالکن خانه مجروح و به بیمارستان منتقل شده، اما ساعتی بعد جان باخته است این در حالی بود که پسر دانشجوی زن میانسال با اطلاع از مرگ مادرش بیمارستان را بلافاصله ترک می‌کند.

 

ترک بیمارستان از سوی پسر جوان، باعث شد تا بازپرس جنایی دستور تحقیق از او را صادر کند. مأموران بلافاصله راهی محل سکونت پسر دانشجو شده و او را در حالی که خوابیده بود پیدا کردند.

 

وی در تحقیقات گفت: ۱۷ سال قبل پدرم فوت کرد و فقط یک خواهر دارم. خیلی وقت‌ها با مادرم بر سر ارثیه پدری دعوایم می‌شد. آن شب هم دعوایمان بالا گرفت. یک دفعه مادرم به سمت بالکن رفت و خودش را پایین انداخت. مادرم را به بیمارستان رساندم و زمانی که متوجه مرگش شدم، در حالی که شوکه بودم به خانه برگشتم.

 

به دستور بازپرس حبیب الله صادقی جسد زن میانسال برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. پسر دانشجو نیز به‌عنوان مظنون بازداشت شده و تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها