حوادث خوزستان؛ کودک آزاری

پدر کودک آزار خرمشهری دستگیر شد

پس از انتشار کلیپ دختر معلول در فضای مجازی

پدرخوانده کودک آزار دستگیر شد (+عکس)

ناپدری معتاد که کودک سندرم داون را در یکی از روستاهای شهرستان تاکستان مورد کودک‌آزاری قرار داده و فیلم شکنجه‌اش در فضای مجازی منتشرشده بود، بازداشت شد.
کد خبر: ۱۳۰۰۸۸۱

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، علیرضا وارثی، مدیرکل بهزیستی استان قزوین دراین‌باره گفت: چند روز قبل فیلمی از کتک زدن و آزار کودک مبتلا به سندرم داون در فضای مجازی منتشر شد. در این فیلم دختر معلول که قادر به صحبت نیست از سوی مردی مورد آزار قرار می گیرد و متهم از صحنه کتک زدن دختر معلول فیلمبرداری می‌کند.

وی افزود: بعد از انتشار این فیلم، موضوع را بررسی کردیم که مشخص شد این کودک‌ آزاری در شهر تاکستان صورت گرفته و موضوع به‌صورت جدی در دستور کار اورژانس اجتماعی، حراست، بازرسی و اداره بهزیستی شهرستان قرار گرفت. همچنین موضوع به دادستانی شهرستان تاکستان هم اطلاع داده شد و پرونده قضایی دراین‌ارتباط شکل گرفت. در کمتر از ۲۴ساعت از انتشار این فیلم در فضای مجازی با تلاش نیروهای بهزیستی و همکاری همه‌جانبه دستگاه قضایی موفق به شناسایی کودک‌آزار دستگیری او که مشکوک به اعتیاد نیز است، شدیم.

پدرخوانده کودک آزار دستگیر شد (+عکس)

هم‌اکنون با دستور قضایی نگهداری این کودک به مراکز بهزیستی سپرده‌شده است. متهم پرونده هم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات تکمیلی از وی برای مشخص شدن انگیزه‌اش از این کودک‌ آزاری ادامه دارد.بررسی های قضایی نشان داد، دختر قربانی کودک آزاری اهل روستای اک تاکستان بود و این کلیپ اواخر مهر ماه امسال توسط ناپدری‌اش ضبط شده بود.

متهم ۲۴ ساله شیشه‌ای در تحقیقات گفت: شش ماه قبل با مادر این کودک ازدواج کردم. همسرم زیاد از خانه بیرون می رفت، این بلا را سر دختر ۱۰ساله او آوردم تا همسرم بترسد.

دادستان تاکستان در این باره گفت: پس از دستگیری متهم، پرونده جهت انجام تحقیقات قضائی به دادگاه بخش اسفرورین تاکستان ارجاع شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها