پارک ارم، یکی از مکان هایی ات که طرفداران بسیار زیادی دارد. در واقع پارک ارم از کودک تا میانسال، مخاطب دارد و هر ساله، افراد بسیار زیادی برای گذراندن ساعاتی بدون دغدغه و همچنین هیجان انگیز، به بازدید از این مکان تفریحی اقدام می کنند.
کد خبر: ۱۳۰۰۸۶۰
معرفی پارک ارم و امکانات تفریحی آن
 
امکانات تفریحی این جاذبه گردشگری در تهران کمی متفاوت تر از امکانات تفریحی در سایر شهر ها می باشد. در نتیجه اگر پایتخت نشین هستید و یا مسافر چند روزه ی این شهر هستید، توصیه می کنم بازدید از آن را حتما در برنامه های خود قرار دهید و ساعاتی را با هیجان بالا بگذرانید. اگر هم در ین شهر ساکن نیستید می توانید با سفر و اجاره آپارتمان مبله در تهران، در این شهر اقامت کنید و سپس از این جاذبه گردشگری دیدن کنید.
 
در این مطلب به معری پارک ارم تهران پرداخته ایم و همه چیز را درباره این جاذبه تفریحی بیان کرده ایم. در نتیجع اگر با آن آَشنایی ندارید و یا به بازدید از آن نرفته اید، مطالعه این مطلب فرصت خوبیست برای آشنایی با آن. این جاذبه گردشگری به قدری هیجان انگیز است که یقینا پس از آشنایی هوس بازدید از آن به سرتان می زند و در هر کجای ایران که باشید، خود را به پایتخت می رسانید و پس از اجاره خانه روزانه در تهران، اقدام به بازدید از این جاذبه گردشگری کنید.
 
مختصری درباره پارک ارم تهران
 
این جاذبه گردشگری در قسمت غربی شهر تهران قرار دارد. یکی از جذابیت های این جاذبه گردشگری این است که در 3 فاز ساخته شده است. به این صورت که وسیله های تفریحی مخصوص کودکان و بزرگ سالان از یکدیگر جدا هستند و متناسب با سن و علایق خودتان، می توانید به هر کدام از فازهای پارک ارم بروید و از آن ها استفاده کنید. علاوه بر این، یک باغ وحش در کنار پارک ارم وجود دارد.
 
در نتیجه پس از استفاده از امکانات تفریحی آن منطقه می توانید از باغ وحش موجود در این مجموعه استفاده کنید و روز خود را تکمیل کنید. این پارک، قدیمی ترین پارک تفریحی در تهران است. توصیه می کنم حتما با پایتخت سفر کنید و با اجاره روزانه خانه در تهران، از این امکانات هیجان انگیز استفاده کنید.
 
تنوع
 
یکی از نکات مثبت موجود در این جاذبه گردشگری این است که دارای انواع بسیار زیادی از وسیله های تفریحی می باشد. در واقع، تنوع در این پارک به حدی است که نمی توانید با یک بار سفر به آن، از تمامی امکاناتش استفاده کنید. تنوع این وسیله ها در مکان های سرپوشیده و روباز وجود دارد. و هر کدام از این بخش ها، هیجان وصف ناپذیری را به شما منتقل می کند.
 
امکانات تفریحی مجموعه پارک ارم
 
لونا 1، 2 و 3 در مساحت بسیار بزرگی قرار دارند. در هر کدام از این فاز ها، بیش از 50 وسیله بازی وجود دارد. همچنین قلعه سحر آمیز نیز از این قائده مستثنی نیست و دارای تنوع بسیار زیادی از جاذبه گردشگری می باشد. اما به جز لوناها و قلعه سحر آمیز می توان به سیرک آفتاب، تئاتر، بازی های جایزه دار و ... اشاره کرد که هر کدام از آن ها، جنبه ی تفریحی این مجموعه را تحت تاثیر قرار می دهند.
 
سایر امکانات تفریحی در این جاذبه گردشگری
 
اما موارد بالا، تنها امکانات گردشگری این منطقه نیست! شاید برایتان جالب باشد بدانید که یک دریاچه بزرگ در این مجموعه وجود دارد که در آننیز امکانات تفریحی متعددی وجود دارد. از جمله این امکانات تفریحی می توان به قایق سواری و ماهی گیری اشاره کرد. همچنین یکی از هیجان انگیز ترین امکانات مجموعه پارک ارم تهران، تله سیژ می باشد. در نتیجه تنوع جاذبه های گردشگری این منطقه یه قدری زیاد است که نمی توانید تصور کنید.
 
توصیه می کنم حتما یک روز کامل را به استفاده از امکانات موجود در این جاذبه گردشگری اختصاص دهید و تجربه یک روز متفاوت را کسب کنید. همچنین اگر ساکن پایتخت نیستید، توصیه می کنم به این شهر سفر کرده و با اجاره آپارتمان مبله در تهران، و یا اجاره روزانه خانه در تهران اقدام به بازدید از این مجموعه کنید.
 
امکانات رفاهی پارک ارم
 
به دلیل استقبال زیادی که از این مجموعه می شود، امکانات رفاهی بسیار زیادی نیز در آن تعبیه شده است که بازدید کنندگان بتوانند به راحتی و در رفاه کامل روز خود را در مجموعه پارک ارم بگذرانند. از جمله امکانات رفاهی این جاذبه گردشگری می توان به سرویس بهداشتی، بوفه، کافه، رستوران، دکه، پارکینگ، سفره خانه، آبخوری، سالن آمفی تئاتر، و ... اشاره کرد.
 
پارک ارم کجاست؟
 
این جاذبه گردشگری در اتوبان تهران – کرج واقع می باشد و برای دسترسی به آن باید راهی این بزرگراه شوید. در واقع این جاذبه گردشگری توسط شاه راه ها و خیابان های متعددی احاطه شده است. به عنوان مثال از شمال با بلوار ناصر حجازی و بزرگراه علامه جعفری، از شرق با بزرگراه باکری، از جنوب با بزرگراه شهید فهمیده و در نهایت از غرب با بلوار شیشه مینا، مجاورت دارد.
 
در هرکجای تهران که باشید و حتی اگر قصد سفر به این شهر را دارید و می خواهید با اجاره خانه روزانه در تهران از سایت تهران مبله، در این شهر اقامت کنید، نگران دسترسی به این پارک نباشید. زیرا علاوه بر اینکه می توانید با استفاده از این بزرگراه ها و خیابان ها به پارم ارم دسترسی پیدا کنید، می توانید با مترو نیز به راحتی به مقصد برسید. مترویی با همین نام در تهران وجود دارد که دسترسی به آن را بسیار آسان کرده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها