رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا:

برای پرداخت جریمه رانندگی ۵ روز حوصله کنید

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد:

تداوم محدودیت‌ های تردد شبانه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: تردد‌های شبانه در همه شهر‌های قرمز، نارنجی، زرد و آبی از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد همچنان ممنوع است.
کد خبر: ۱۳۰۰۸۱۲

به گزارش جام جم آنلاین، سردار کمال هادیانفر در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما افزود: از اول آذر امسال محدودیت‌های ترددی، بین شهری و شبانه برای شهر‌های قرمز، نارنجی و زرد اجرا شد که همچنان در حال اجراست.

وی گفت: در این مدت ۴ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تردد در کشور صورت گرفته است که ۳۷ درصد کاهش تردد بین جاده‌ای و شهری را در مقایسه با مدت مشابه پارسال نشان می‌دهد.

سردار هادیانفر افزود: در هزار و ۹۸۶ نقطه از کشور تیم‌های پلیس مرکب از دو هزار و ۷۶۴ تیم با بیش از ۱۰ هزار مامور حضور دارند.

وی گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا خوشبختانه شاهد کاهش بیماری هستیم، اما همچنان ۶ شهر در استان مازندران قرمز هستند و ۲۳ شهر در استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل نارنجی و ۲۱۹ شهر که پایتخت نیز جزو آن است زرد هستند و ۱۹۲ شهر نیز رنگ آبی دارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: همچنان ورود و خروج پلاک‌های غیربومی در شهر‌های قرمز و نارنجی غیرمجاز است و مبلغ جریمه در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان است.

سردار هادیانفر درخصوص تردد‌های شبانه نیز گفت: تردد‌های شبانه در شهر‌های قرمز، نارنجی و زرد همچنان محدودیت دارد و در مدت اجرای این محدودیت‌ها تاکنون ۴ میلیون و ۷۰۰ هزار جریمه برای خودرو‌های غیرمجاز صادر شده که در حال بررسی است.

وی افزود: از این تعداد دو هزار و ۸۰۰ هزار جریمه ثبت و قطعی شده است و تاکنون سه میلیون و ۴۰۰ هزار پیامک به صورت تذکر ارسال شده است.

سردار هادیانفر گفت: در تردد‌های شبانه کاهش ۸۵ درصدی از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد شاهد بوده ایم و در جاده‌های کشور نیز این محدودیت‌ها باعث شد ۲۹ درصد کاهش تردد داشته باشیم.

وی افزود: متاسفانه در پنج شنبه و جمعه گذشته در برخی از محور‌های شمالی که در این مدت شاهد کاهش ۶۵ درصدی تردد بودیم این میزان به ۴۵ درصد رسید و تردد‌ها افزایش یافت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: تردد در شهر‌های زرد به آبی و آبی به زرد نیاز به هیچ مجوزی ندارد، اما سفر‌های ضروری به شهر‌های قرمز و نارنجی نیازمند مجوز فرمانداری هاست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها