والدین در خانه و سایر افرادی که از خانه کار می کنند معمولاً هنگام برنامه ریزی و مراقبت از کودکان از انعطاف پذیری برخوردار هستند. اما بعضی اوقات مراقبت از بچه های دیگران می تواند یک چیز دشوار باشد.
کد خبر: ۱۳۰۰۶۸۰

 منابع را دریافت کنید

به گزارش جام جم آنلاین، اگر از بچه های افراد دیگر مراقبت می کنید ، چه در یک حرفه یا ظرفیت داوطلبانه ، باید منابع را دریافت کنید. برای کار در اردوگاه های تابستانی و کارهای تربیتی کودک ، اطلاعات تماس دو نفر را که می توانند اطمینان دهند که شما قادر هستید با خیال راحت از بچه ها مراقبت کنید ، تهیه کنید.

این برای آرامش روحی والدین مهم است و غالباً یک شرط قانونی است (بسته به محل زندگی شما).

قوانین زمینی را تنظیم کنید

در مورد قوانین اساسی که وضع شده با والدین یا هماهنگ کننده های گروه مشورت کنید. چه فکر می کنید این موارد خیلی سختگیرانه و چه خیلی ملایم هستند ، باید تمام تلاش خود را بکنید تا به آنها پایبند باشید. منصفانه نیست که والدین ، ​​سایر مراقبان و یا بچه ها مرتب شما را خرد کنند و قوانین را تغییر دهند.

درباره رفتارهای نامناسب در مورد تحریم ها  سوال کنید. در یک وضعیت گروهی یا باشگاهی ، این ممکن است شامل حذف کودک از فعالیت یا حتی تعلیق موقت یا دائمی او از گروه / باشگاه باشد. اگر از بچه ها در خانه خود یا در خانه خود مراقبت می کنید ، "وقت خارج کردن" معمولاً یک مجازات مناسب است.

"برای کسانی که محله های خود را برای کار ترک می کنند ، اقامت در خانه به عنوان علائم آسان برای انواع درخواست ها به نظر می رسد: تجمع ماشین ، اداره امور ، هدایت کمیته مدرسه و ... .

این تصور وجود دارد که مادران و پدرانی که بیرون  از خانه کار می کنند تقریباً به اندازه افرادی که هر روز به یک دفتر مراجعه می کنند ، کاری ندارند. به همین دلیل ممکن است والدین دیگر از آنها بخواهند که بچه هایشان را برای چند ساعت از مدرسه یا کودک نگهداری کنند. برخی از این مادران و پدرها حتی بدون اینکه از آنها خواسته شود مجبور به این کار شده اند.

برخی از این والدین در خانه احساس ناراحتی می کنند. آنها می خواهند خوش برخورد باشند و به دوستانشان که 9 تا 15 کار می کنند کمک کنند ، اما همچنین از افرادی که از آنها استفاده می کنند بیمار هستند ، به خصوص وقتی که صحبت از مراقبت از کودکان می شود.

دایان فیتزپاتریک ، یک نویسنده مستقل که از خانه کار می کند ، به وال استریت ژورنال گفت: "انتظار می رود شما وزن همه افرادی را که نمی توانند بکشید." "مثل اینکه باید توضیح دهم که تمام روز چه کاری انجام می دهم."

متأسفانه ، این هماهنگی ها می تواند لطمه ای به دوستی ها وارد کند. گاهی اوقات دشوار است که "نه" بگویید وقتی همسایه یا دوست از شما می خواهد یکی دو ساعت بعد از مدرسه از کودک آنها مراقبت کنید. در همان زمان ، برخی از افراد فقط نمی فهمند که ممکن است به وقت دیگری تحمیل کنند.
پاییز امسال ، همسایه ای که مشغول تحصیل در مقطع تحصیلات تکمیلی است و دارای فرزندی است که در مدرسه پسرم تحصیل می کند ، با کمال مهربانی موافقت کرد که حدود یک ساعت قبل و بعد از مدرسه از پسرم مراقبت کند. در ابتدا ، فکر می کردم می توانم با پیشنهاد مراقبت از بچه های او عصرها یا آخر هفته ها ، تلافی کنم. اما وقتی به موضوع رسید ، فهمیدم که پسرم در مقایسه با مدت زمانی که فرزندانش ازفرزند من مراقبت می کنند ، ساعات بیشتری را در خانه خود سپری می کند. من نمی خواستم او احساس کند که فکر می کنم از او سو استفاده می کنم ، بنابراین پیشنهاد کردم به خاطر مراقبت از پسرم به او پول بدهم. در ابتدا هر دو احساس ناخوشایندی داشتیم ، اما در پایان ، توافق کردیم که این راهی عادلانه برای مقابله با شرایط است. من همچنین نمی خواستم دوستی ما را به خطر بیندازم.

آیا تا به حال از همسایه یا دوستی که در خانه کار می کند خواسته اید از فرزندان شما مراقبت کند؟ اگر در خانه کار می کنید ، آیا گاهی اوقات می توانید از بچه های دیگران مراقبت کنید؟ چه نوع ترتیباتی را تنظیم می کنید تا اطمینان حاصل کنید که توسط شخص دیگری سو استفاده نمی شوید یا تحمیل نمی کنید؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها