اگر در خانواده خود مبتلایان به آلرژی هستید ، احتمالاً فکر کرده اید که چگونه گرد و غبار در خانه خود را کاهش دهید.
کد خبر: ۱۳۰۰۶۷۳

اما همه اینها از کجا آمده است؟

به گزارش جام جم آنلاین، ما اغلب می شنویم که غبار غالباً پوستی مرده است ، اما این درست نیست. به گفته افرادی که چنین مواردی را مطالعه می کنند ، گرد و غبار خانگی مخلوطی از شوره حیوانات ، کرک های فرش ، الیاف لباس و خاک است که در داخل خانه ردیابی می شود.

نحوه نگهداری از یک خانه تمیز

اگرچه هیچ مقدار تمیز کردن باعث پاک شدن کامل گرد و غبار در خانه شما نمی شود ، اما این چند روش اثبات شده به شما کمک می کند.

چگونه گرد و غبار را در خانه خود کاهش دهیم؟

  • اسفنج نگهدارنده دست برای پاک کردن مسیر تمیز از بین گرد و غبار روی میز چوب

معمولاً رفع بسیاری از مشکلات خانگی مراجعه به منبع است. وقتی نوبت به کاهش گرد و غبار در خانه می رسد ، شما واقعاً نمی توانید بدون پیچاندن پلاستیک در هر سطحی ، علت آن را حل کنید.

در کوتاه مدت خرید یک کامیون از بسته بندی پلاستیکی ، بهترین راه حل این است که تا حد ممکن از گرد و غبار جلوگیری کنید و به طور مرتب از طریق جاروبرقی مناسب و تمیز کردن هفتگی از شر بقیه خلاص شوید. سپس این چند مرحله آسان را دنبال کنید.

در بعضی از مناطق کشور ، هنگام وارد شدن به خانه شخص دیگری ، در اوردن کفش خود را از بین بردن رفتار خوب می دانند ، اما همیشه افرادی هستند که از فکر سیاست بدون کفش جلوگیری می کنند. اگر آنها می فهمیدند که حداکثر 80 درصد از گرد و غبار خانگی به کف کفش مردم وارد می شود ، احتمالاً در مورد بی میلی خود تجدید نظر می کنند.

  • فیلترهای خود را تغییر دهید

اکثر تولید کنندگان توصیه می کنند فیلتر شما هر سه ماه تعویض شود ، اما تعویض بیشتر آنها باعث کاهش قابل توجه گرد و غبار در خانه شما می شود. از فیلترهای یکبار مصرف ارزان قیمت استفاده کنید و هر 30 روز یکبار آنها را تعویض کنید.

 

اطراف کوره خود را نیز با جاروبرقی تمیز کنید. اگر یک واحد تهویه مطبوع در فضای باز دارید ، باید در بهار و پاییز نیز آن را تمیز کنید.

  • مجاری هوا را تمیز کنید

آخرین باری که درپوش دریچه را از صفحه کف خود بیرون آوردید و نگاهی انداختید کی بود؟ اگر بچه یا حیوانات خانگی دارید ، به احتمال زیاد موارد زیادی را در دریچه ها پیدا خواهید کرد. بنابراین ، دریچه ها و مجاری را تمیز نگه دارید و می بینید که گرد و غبار کمتری به اطراف شناور است.

  • ریزگردها را در رختخواب خود کنترل کنید

همه ما تبلیغات مربوط به پوسته های پوستی مرده ، شوره و ایجاد گرد و غبار در یک تشک را به مرور مرور کرده ایم. آنها در تختخواب و بالش نیز جمع می شوند. با جاروبرقی تشک خود ، و مرتباً ملافه های خود را بشویید ، این مسئله را کاهش دهید.

در اینجا چند بار شستن تختخواب آورده شده است:

هفتگی: ملحفه و روبالشتی.

ماهانه: روکش تشک ، روتختی و روتختی بدون روکش.

فصلی: درج لحاف ، دامن تخت ، روتختی و بالش.

  • راه درست را جارو برقی کنید

خلا  خوب بهترین متحد شما در جنگ با گرد و غبار است. اینکه هر چند وقت یکبار باید جارو برقی داشته باشید به تعداد افرادی که در خانه شما زندگی می کنند بستگی دارد. قانون کلی این است که هر اتاق را هفته ای یک بار کاملاً انجام دهید ، و یک روز در میان مناطق پرتردد را مرور کنید.

  • از تجهیزات مناسب استفاده کنید

گردگیرهای پر زیبا و یکپارچه هستند ، اما در از بین بردن گرد و غبار کار وحشتناکی انجام می دهند. حتی اگر به جای "غلغلک دادن" به توصیه های مربوط به ضربه زدن به پرها بپردازید ، هنگام عبور از اتاق ، گرد و غبار از پرها می ریزد.

از جاروبرقی خود برای گرد و غبار استفاده کنید. ضمیمه گرد و غبار نرم و جاروبرقی شما می تواند یک کار خارق العاده برای تمیز کردن پرده ها ، پرده ها ، مینی پرده ها و تخته های قرنیز انجام دهد.

newsQrCode
برچسب ها: خانه زندگی خاک
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها