دیدارهای هفته شانزدهم بوندس‌لیگای آلمان با ثبت اولین پیروزی در کارنامه تیم فوتبال شالکه در فصل جاری لیگ دسته اول آلمان ادامه یافت.
کد خبر: ۱۳۰۰۶۶۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، در دومین روز از بازی‌های هفته شانزدهم بوندس‌لیگا امروز (شنبه) 5 مسابقه برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال شالکه در خانه با نتیجه 4 بر صفر میهمانش هوفنهایم را شکست داد و به این ترتیب اولین پیروزی خود در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال آلمان را کسب کرد.

 

شالکه در صورتی که در این بازی پیروز نمی‌شد، رکورد بیشترین بازی بدون برد متوالی ثبت شده در تاریخ بوندس‌لیگا (31 مورد) که متعلق به تیم تاسمانیا برلین بود را تکرار می‌کرد اما هت‌تریک هوپ در دقایق 42، 57 و 63 و هاریت در دقیقه 80 مانع از این ثبت رکورد شرم‌آور شد.

 

  شالکه با کسب اولین بردش مانع از ثبت رکوردی شرم‌آور شد/ادامه‌ نتایج ضعیف بایرلورکوزن

 

در دیگر بازی مهم امشب بوندس‌لیگا تیم فوتبال بایرلورکوزن در خانه مقابل وردربرمن به تساوی یک - یک بسنده کرد. عمر توپراک در دقیقه 52 گل نخست بازی را برای وردربرمن زد و 17 دقیقه بعد لودویگ کار را برای لورکوزن به تساوی کشاند.

 

در سه بازی دیگر فرایبورگ با نتیجه 5 بر صفر میهمان خود کلن را شکست داد، ماینتس در خانه با نتیجه 2 بر صفر مغلوب اینتراخت فرانکفورت باخت و مصاف خانگی یونیون برلین و ولفسبورگ هم 2-2 خاتمه یافت.

 

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت 21 تیم فوتبال لایپزیگ میزبان دورتموند خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها