مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: محور هراز در محدوده‌های تونل سد، وانا، تکاور و زیارباغ به دلیل عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل از کیلومتر 25 تا 95 از امروز تا 21 دی 99 به مدت 2 شب از ساعت 21 تا 6 صبح روز بعد مسدود است و تردد از محورهای فیروزکوه و کندوان انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۳۰۰۶۱۳

به گزارش جام جم آنلاین، علی اکبر آشوری در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج و تردد روان در جاده‌های تهران-شمال

وی با اشاره به تردد روان در مسیر رفت و برگشت محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین- رشت، گفت: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر داد.

انسداد شبانه محور هراز از امشب

آشوری اظهار کرد: محور هراز در استان مازندران محدوده‌های تونل های سد، وانا، تکاور و زیار باغ به دلیل انجام عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل از کیلومتر ۲۵ تا ۹۵ از امروز تا ۲۱ دی ۹۹ (به مدت ۲ شب) از ساعت ۲۱ تا ۶ صبح روز بعد مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و کندوان انجام می‌شود.

کمترین ترافیک جاده ها بین ساعات 4 تا 5 صبح

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور اضافه کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس آخرین اطلاعات حاصل از 2271 دستگاه ترددشمار فعال در جاده ها نسبت به روز قبل 6.9 درصد کاهش نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 14.1 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

ثبت حدود 180 هزار تردد در مسیر رفت و برگشت آزادراه کرج-قزوین در شبانه روز گذشته

آشوری افزود: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه‌ کرج-تهران با 97 هزار و 160 تردد، آزادراه کرج-قزوین با 90 هزار و 812 تردد و آزادراه قزوین-کرج‌ با 88 هزار و 627 تردد ثبت شد.

کماکان 10 جاده به دلیل کاهش ایمنی و انسداد فصلی مسدود است

وی گفت:‌ در حال حاضر جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده شهداد-نهبندان، محور فرعی شمشک-دیزین، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور گنج نامه-تویسرکان و محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور بیان کرد: محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده وازک-بلده در مازندران، محور سروآباد-پاوه و ‌جاده پونل - خلخال به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

محدودیت ترافیکی در جاده کندوان

وی با اشاره به ادامه محدودیت ترافیکی در کندوان، عنوان کرد‌: محور کندوان حدفاصل کیلومتر 5 تا 15 از مرزن آباد تا دزدبن از 8 دی تا 12 اسفند از ساعت 08:00 تا 17:00 روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و روز‌های قبل و بعد از تعطیلات چندروزه به‌ دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر، ‌مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها