نماینده مردم نجف‌آ‌باد در مجلس:

سوال از وزیر «صمت» در مجلس کلید خورد

انتقادات به وزیر صمت ادامه دارد

اظهار نظر عجیب رزم حسینی در واکنش به انتقادات

همزمان با انتقادات پی در پی کارشناسان و مقامات بازار سهام به تصمیم اخیر وزارت صمت درباره قیمت‌گذاری دستوری فولاد در بورس، وزیر صمت اظهارات قابل تاملی را بیان کرده است.
کد خبر: ۱۳۰۰۵۵۶

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایسنا ، با شروع امروز فعالیت بازار سهام، همچنان فلزات و فولادی‌ها روند منفی خود را ادامه داده‌اند. این نمادها پس از تصمیم جدید وزارت صمت مبنی بر قیمت‌گذاری دستوری در بورس این چنین روند تند نزولی به خود گرفته‌اند.

در همین حال، تصمیم اخیر وزارت صمت مورد انتقاد خیلی از فعالان بازار سهام، کارشناسان این حوزه و مقامات بورس کالا قرار گرفته است.

رزم حسینی با اشاره به اینکه وزارت صمت وزارتخانه خط مقدم است که موردهجمه همه رانت خواران، مفسدان و ویژه خواران قرار گرفته، تصریح کرد: این وزارتخانه ۴۰ درصد جی دی پی، ۳۸ درصد اشتغال کشور و مسئولیت معیشت و سفره مردم را به عهده دارد.

اظهار نظر عجیب رزم حسینی در واکنش به انتقادات

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه این وزارتخانه در شرایط جنگ اقتصادی نیز مورد حمله بدخواهان است، بیان کرد: وزارت صمت اگر بخواهد با صداقت با مردم گفتگو کرده، ملاحظه کاری نداشته باشد و سبک اداره جدیدی دنبال کند نیاز به حمایت حکومت دارد نه فقط حمایت دولت و رییس جمهور و حکومت باید به کمک وزارت صمت بیاید و برای معیشت مردم، تولید کشور و تجارت خارجی تلاش کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها