رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ضمن اعلام آخرین وضعیت راه ها گفت: جاده هراز و جاده شوشتر به دلیل عملیات عمرانی مسدود هستند.
کد خبر: ۱۳۰۰۵۳۹
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی اظهار کرد: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج (پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس)، آزادراه کرج به تهران (پل فردیس تا پل کلاک) و جاده شهریار به تهران (محدوده پلیس راه و کفش ملی) نیمه سنگین گزارش شده است.
 
وی افزود: در ساعت ۰۴:۴۷ در استان گیلان در محدوده پلیس راه رشت-فومن، محور سراوان خودروی پژو ۴۰۵ به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با تیر چراغ برق برخورد می‌کند که در این تصادف ۳ نفر جان خود را از دست می‌دهند.
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا بیان کرد: محور شهداد - نهبندان، خرم آباد - پلدختر، شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، گنج‌نامه - تویسرکان، سروآباد - پاوه، وازک - بلده و پونل - خلخال تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
 
سرهنگ شیرانی بیان کرد: امشب و فردا جاده هراز به علت انجام تعمیرات در تونل وانا از ساعت ۲۱ تا ۶ صبح مسدود می‌گردد و مسیرهای جایگزین از محور فیروزکوه و آزاد راه تهران شمال و جاده چالوس معرفی می‌گردد.
 
وی در پایان گفت: جاده شوشتر اهواز به علت عملیات عمرانی روم آسفالت از صبح فردا ساعت ۷ تا ۱۶ مسدود و مسیر جایگزین جاده شوشتر سه راهی و ملاثانی و بالعکس معرفی می‌گردد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها