به دنبال افزایش سرسام‌آور آمار کرونایی‌ها اعلام شد؛

هشدار شهردار لندن به وضعیت بحرانی کرونا در انگلیس

شهردار لندن افزایش بیماران کرونایی در انگلیس را سرسام‌آور دانسته و نسبت به تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های این کشور هشدار داده است.
کد خبر: ۱۳۰۰۴۶۸

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، «صادق خان» شهردار لندن، امروز (جمعه) نسبت به وضعیت همه گیری کرونا در انگلیس و تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های این کشور هشدار داد.

این مقام انگلیس با بیان آنکه «حادثه‌ای بزرگ» در حال رخ دادن در بیمارستان‌های انگلیس است و سازمان خدمات بهداشتی انگلیس توانایی رسیدگی به این حجم از بیماران کرونایی را ندارد، افزود: «تعداد افراد نیازمند به دستگاه تنفسی در بیمارستان‌ها ۴۲ درصد افزایش داشته و از ۶۴۰ نفر به ۹۰۸ نفر در یک هفته رسیده است.»

درحال حاضر ۷ هزار و ۳۰۴ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌ های انگلیس در شرایط وخیمی بستری هستند که این آمار در مقایسه با موج اول کرونا در ماه آوریل (فروردین) ۳۴ درصد افزایش داشته است.

همچنین مقامات انگلیس اعلام کردند این کشور افزایش سرسام‌آوری از شمار بیماران کرونایی را شاهد است به طوریکه از هر ۵۰ نفر یک نفر به کرونا مبتلاست.

شهردار لندن همچنین اذعان داشت سرویس اورژانس انگلیس به شدت تحت فشار است و افزود: «در حال حاضر روزانه بیش از ۸ هزار تماس با اورژانس انگلیس گرفته می‌شود. در حالت عادی در شلوغ‌ترین روز این میزان ۵ هزار و ۵۰۰ تماس اعلام شده است.»

صادق خان در انتها به دلیل آنکه لندن در وضعیت بحرانیست اعلام کرد «حادثه‌ای بزرگ» در حال رخ دادن است.

هفته گذشته دولت انگلیس سطح تهدید ویروس کرونا را به سطح پنج که بالاترین سطح است، ارتقا داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها