رئیس دانشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی:

حمله به پایگاه عین‌ الاسد گوشه‌ای از اقتدار ایران بود

رئیس دانشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: حمله به پایگاه عین الاسد را یک فرصت برای خود می‌دانیم تا گوشه‌ای از اقتدار کشور را به نمایش بگذاریم.
کد خبر: ۱۳۰۰۴۶۳

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه بدون خط خوردگی رادیو گفتگو در خصوص حماسه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به عین الاسد با سردار سرتیپ پاسدار علیرضا افشار رئیس دانشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی گفت‌وگو کرد.

سردار علیرضا افشار با بیان اینکه حمله به پایگاه عین الاسد یک فرصت برای خود می‌دانیم تا گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به نمایش بگذاریم، گفت: این قدرت شعار نیست بلکه واقعیت دارد و ایران در زدن نقاط مورد هدف به صورت دقیق، توانمند است.

وی همچنین بیان کرد: مسئله دیگری که از حمله به عین الاسد می‌توان استخراج کرد، آسیب پذیر بودن دشمن است که نتوانست پاسخی بدهد. این اقدام برای بازدارندگی در هر گونه حادثه بعدی بسیار تعیین کننده است و در یک سال گذشته نیز بازتاب و پیامد‌های بسیار زیادی داشته است.

رئیس دانشکده جنگ نرم دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به اینکه نه تنها پایگاه عین الاسد بلکه پایگاه جاسوسی آمریکا در اربیل نیز مورد هدف قرار گرفت، اظهار کرد: بیشترین خسارت را آمریکایی‌ها در پایگاه عین الاسد دیدند، چون باقی پایگاه‌های خود را تخلیه کرده بودند و به این پایگاه که دورترین پایگاه آمریکایی نسبت به ایران بود، فرستاده بودند.

افشار به اظهارات دروغ آمریکایی از عدم جراحت سربازان خود گفت و بیان کرد: با اینکه ترامپ به صورت ذلیلانه منکر هر گونه خسارت جانی شد، اما بعد‌ها اقرار کردند که بیش از ۱۰۰ نفر از سربازان آن‌ها دچار جراحت و ضربه مغزی شده است. البته آن‌ها تعدادی کشته نیز داشتند که تحت پوشش کشته‌های افغانستان به آمریکا برگشت داده شدند و آمار دقیقی از آن‌ها نیست.

وی با بیان اینکه از جنگ جهانی دوم تا به آن زمان هیچ کشوری به صورت رسمی به آمریکا حمله موشکی انجام نداده، گفت: حقیقت آن است هیمنه آمریکا در جهان با این حمله شکست خورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها