رئیس اورژانس پیش بیمارستانی آبادان گفت: بر اثر برخورد موتورسیکلت با خودرو پژو در مسیر روستای تنگه ۲ به تنگه ۳ این شهرستان ۶ نفر کشته و مجروح شدند.
کد خبر: ۱۳۰۰۱۷۴
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، امین منصور؛ در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین در آبادان اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۲۱:۳۴ شب گذشته به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ آبادان اطلاع داده شد که در پی آن ۳ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه متاسفانه این حادثه ۳ مصدوم و ۳ فوتی در پی داشت، افزود: کارشناسان فوریت های پزشکی پس از ارایه خدمات اولیه درمانی به مجروحان، جهت ادامه روند درمان، مصدومان این سانحه را با آمبولانس به بیمارستان های شهید بهشتی و ۱۷ شهریور آبادان منتقل کردند.
 
شش مصدوم و فوتی در تصادف دلخراش جاده روستای تنگه شهرستان آبادان
به گفته ی وی مجروحان این سانحه رانندگی همگی مرد و بین ۱۰ تا ۳۴ سال سن داشتند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی آبادان تصریح کرد: در این تصادف هولناک ۲ نفر از مجروحان به سبب شدت جراحات وارده در دم جان باختند و مصدوم دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان شهید بهشتی آبادان و به رغم تلاش های صورت گرفته کادر درمانی، جان خود را از دست داد.
منصور، یادآور شد: اگر چه تمام تلاش همکاران بنده در حوادث، نجات جان مصدومان است اما بهترین و کم هزینه ترین روش کاهش صدمات، پیشگیری از بروز این حوادث است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها