دیدارهای هفته شانزدهم سری A ایتالیا با شکست خارج از خانه تیم فوتبال اینتر ميلان و پیروزی تیم‌های پایتخت نشین رم و لاتزیو ادامه پیدا کرد.
کد خبر: ۱۳۰۰۰۹۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم سری A ایتالیا، امروز (چهارشنبه) 7 دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال اینتر در خانه سامپدوریا با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد.

 

ثبت دومین شکست فصل اینتر در شب پیروزی لاتزیو و رم مقابل حریفان

 

در این بازی آنتونیو کاندروا 23 (پنالتی) و کیتا بالده در دقیقه 38 برای سامپدرویا گلزنی کردند و استفان دی‌فری در دقیقه 65 تنها گل اینتر را به ثمر رساند.

 

این دومین شکست اینتر در این فصل بود که مانع صعودش به صدر جدول شد. سامپدوریا هم با کسب ششمین پیروزی‌اش 20 امتیازی شد و به رده یازدهم صعود کرد.

 

در دیگر بازی‌های مهم لاتزیو با نتیجه 2 بر یک از سد میهمانش فیورنتینا گذشت. کایسدو در دقیقه 5 و ایموبیله در دقیقه 75 برای لاتزیو و ولاهوویچ در دقیقه 88 (پنالتی) برای فیورنتینا گلزنی کردند.

 

تیم فوتبال رم نیز در خانه کروتونه با نتیجه 3 بر یک پیروز شد. بورخا مایورال در دقایق 8 و 29 و هنریک مخیتاریان در دقیقه 35 (پنالتی) گل‌های رم را زدند و گولمیچ در دقیقه 71 تنها گل تیم میزبان را زد.

 

نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر است:

بولونیا 2- اودینزه 2

آتالانتا 3 - پارما صفر

تورینو یک - هلاس ورونا یک

ساسولو 2 - جنوا یک

 

امشب دو بازی دیگر در هفته شانزدهم سری A برگزار می‌شود که در بازی نخست از ساعت 20:30 ناپولی میزبان اسپتزیا خواهد بود و در بازی دوم که حساس‌ترین بازی هفته نیز هست، از ساعت 23:15 میلان صدرنشین در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان یوونتوس خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها