فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از اجرای طرح پاکسازی پارک‌ها و بوستان‌ها از وجود اوباش و معتادان متجاهر خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۰۰۸۷

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، فرمانده انتظامی رامسر گفت: با دریافت خبری مبنی بر این که فردی با غصب و جعل عنوان به همراه سلاح و تجهیزات نظامی غیرمجاز اقدام به کلاهبرداری و تهدید با سلاح در سطح شهرستان کرده است، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

اجرای طرح پا کسازی بوستان‌های فردیس از وجود اوباش و معتادان متجاهر

سرهنگ قیصری افزود: پس از انجام اقدامات اولیه و تایید موضوع خبر، فرد مورد نظر که اقدام به جعل عنوان و غصب عنوان پلیس و چندین فقره کلاهبرداری به همراه دو قبضه اسلحه کلت شکاری و تجهیزات نظامی در سطح شهرستان کرده و متواری بود با اقدامات پیچیده پلیسی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود شناسایی و دستگیر شد.

 

فرمانده انتظامی رامسر ادامه داد: در بازرسی از منزل و خودروی وی دو قبضه اسلحه کلت شکاری و چند عدد اسپری فلفل، شوکر، تجهیزات نظامی غیر مجاز و فرم و مهر‌های جعلی و مدارک شناسایی جعلی کشف شد.

 

سرهنگ قیصری گفت: این کلاهبردار حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده و معرفی به مرجع قضایی با صدور قرار روانه زندان شد.

 

او خاطرنشان کرد: مردم از اعتماد بیجا به افرادی که خود را دارای مناصب دولتی و قضائی معرفی کرده و ادعای انجام کار‌هایی خارج از قانون را دارند خودداری کرده و در صورت مواجه با این افراد موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران گزارش دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها