آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در پیامی به مناسبت رحلت آیت الله مصباح یزدی گفت:‌ فقید سعید در طول اقامت خود در قم مبدأ آثاری بود؛ در علوم عقلی و معارف اسلامی آثار ارزنده ای دارد و گروه زیادی را تربیت نموده و گروهی را با معارف اسلامی آشنا ساخت.
کد خبر: ۱۲۹۹۷۹۶
به گزارش جام جم آنلاین از پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید، در این پیام آمده است: درگذشت عالم مجاهد، محقق عالیقدر، آیت الله مصباح یزدی مایه تاسف و تأثر گردید.

پیام حاکیست: فقید سعید در طول  اقامت خود در قم مبدأ آثاری بود؛ در علوم عقلی و معارف اسلامی آثار ارزنده ای دارد و گروه زیادی را تربیت نموده و گروهی را با معارف اسلامی آشنا ساخت.

پیام ادامه یافته است: اینجانب این ضایعه را  به علماء اسلام و حوزه های علمیه و بازماندگان محترم تسلیت میگویم و از خداوند متعالی برای روح آن عالم جلیل علو درجه و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

آیت الله مصباح یزدی در علوم عقلی و معارف اسلامی آثار ارزنده ای دارد

آیت الله مصباح یزدی دارای زبان گویایی در اظهار حق بودند

همچنین آیت الله مرتضی مقتدایی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با صدور پیامی ارتحال آیت الله مصباح یزدی عضو فقید خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: ارتحال فقیه عالیقدر آیت الله حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی موجب تاسف وتاثر عمیق اینجانب گردید.

پیام حاکیست: درگذشت آن عالم متقی بی شک ثلمه عظیمی است که به راحتی قابل جبران نخواهد بود،ایشان متفکری برجسته، مدیری شایسته، دارای زبان گویایی در اظهار حق و پای با استقامتی در صراط مستقیم بودند.

پیام ادامه یافته است: اینجانب رحلت این عالم ربانی را به حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری و مردم شهید پرور ایران اسلامی و خاندان گرامی و فرزندان صالح و دیگر بازماندگان ایشان و نیز به شاگردان و ارادتمندان این معلّم بزرگ و به حوزه‌ علمیه تسلیت عرض میکنم و علّو درجات ایشان و مغفرت و رحمت الهی را برای ایشان مسألت می نمایم.

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی عضو فقید مجلس خبرگان رهبری و رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عصر جمعه ۱۲ دی ماه پس از یک دوره بیماری، دارفانی را وداع گفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها