لیگ‌های معتبر اروپایی به‌جز انگلیس، بعد از چند روز تعطیلات سال نو دوباره بازی‌های خود را از سر گرفتند. در این بازی‌ها، آمار و رکوردهایی ثبت شد که به تعدادی از آنها اشاره می‌شود:
کد خبر: ۱۲۹۹۷۱۵

به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه جام جم نوشت: در شب کامبک اینتر مقابل کروتونه، لائوتارو مارتینز توانست برای اولین‌بار در این تیم هت‌تریک کند. اینتر مقابل تیم بیستم جدول با نتیجه ۶بر ۲ پیروز شد تا همچنان با یک امتیاز اختلاف در تعقیب میلان صدرنشین باشد.

چلسی در شش بازی اخیر خود در لیگ‌برتر، چهار بار شکست خورده است. این در حالی است که چنین آماری در ۲۳ بازی قبلی آبی‌های لندن ثبت شده بود.  چلسی هم‌اکنون در رده هشتم لیگ برتر قرار دارد.
هری کین در حال‌حاضر تنها بازیکن در بین پنج لیگ معتبر اروپایی است که هم تعداد گل‌ها و هم تعداد پاس‌ گل‌هایش دو رقمی (۱۰) شده است.  کین در پیروزی سه بر صفر تاتنهام مقابل لیدز یک گل زد و یک پاس گل داد.
لوئیس سوارز در ۱۲ بازی که این فصل برای اتلتیکومادرید به میدان رفته، روی ۱۱ گل تاثیر مستقیم داشته (۹ گل و دو پاس گل) و از این حیث طی ۲۰ سال اخیر بهترین بازیکن اتلتیکو بوده است.

در شب پیروزی آرسنال مقابل وست‌بروم، بوکایو ساکا زننده یکی از گل‌ها بود. از ابتدای فصل گذشته تا به امروز، این بازیکن جوان در ۷ گل و ۱۵ پاس  گل تاثیر مستقیم داشته است.

سون هیونگ مین در بازی این هفته تاتنهام مقابل لیدز، صدمین گل خود در این تیم را به ثمر رساند. این ستاره کره‌ای بعد از هری کین با ۱۶۹ گل، در رده دومین گلزن تاریخ تاتنهام قرار دارد.

لیونل مسی با بازی مقابل اوئسکا، تعداد بازی‌هایش در این باشگاه را به عدد ۵۰۰ رساند. او اولین بازیکن غیراسپانیایی است که به چنین رکوردی در لالیگا می‌رسد.

با دو گلی که کریس رونالدو مقابل اودینزه به ثمر رساند، تعداد گل‌های ستاره پرتغالی در بازی‌های رسمی به عدد ۷۵۸ رسید و به این ترتیب از رکورد پله با ۷۵۷ گل عبور کرد. او همچنین برای پانزدهمین فصل متوالی، در بازی‌های ملی و باشگاهی ۲۰ گل زد. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها