حوادث خراسان رضوی؛ سوانح رانندگی

محور دوطرفه مشهد - سرخس همچنان قربانی می‌گیرد

حوادث خوزستان؛ سوانح رانندگی

واژگونی خودرو ۲ مصدوم بر جای گذاشت

واژگونی خودرو پژو پارس در مسیر چهارشیر به سمت فلکه پنج نخل اهواز ۲ مصدوم بر جای گذاشت.
کد خبر: ۱۲۹۹۶۸۷
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از صداوسیما مرکز خوزستان، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اظهارکرد: شانزدهم دی ماه سال جاری ساعت ۲ و پنج دقیقه بامداد طی تماس تلفنی اورژانس ۱۱۵ با سامانه ۱۲۵ سازمان، واژگونی خودرو پژو پارس در مسیر چهارشیر به سمت فلکه پنج نخل اطلاع رسانی شد.
 
واژگونی خودرو ۲ مصدوم بر جای گذاشت
 وی بیان کرد: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی سریعا سه دستگاه خودرو اطفا حریق و امداد و نجات را از ایستگاه ۹۹ به محل حادثه اعزام کرد.
 قنبری تصریح کرد: خودرو پژو پارس به علت سرعت بیش از حد و عدم کنترل توسط راننده به جدول و پایه روشنایی برخورد کرد و واژگون شد.
 وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با نصب علایم ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه به وسیله ابزاربرش و تخصصی راننده و سرنشین خودرو را که مصدوم و درون اتاقک خودرو گیر افتاده بودند با استفاده از ابزار برش و تخصصی از داخل اتاقک خودرو خارج کردند و به امدادگران اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اعلام کرد: ماموران آتش نشانی خودرو واژگون شده را به حالت اولیه برگرداندند و به حاشیه امن مسیر انتقال دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها