زن قاتلی که با چاقو به همسر خود حمله کرده بود با انتشار تصاویر همسر خونینش در فیس بوک تلاش می کرد که توطئه قتل را یک خودکشی نشان دهد.
کد خبر: ۱۲۹۹۵۴۷
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از دهلی نیوز؛ این زن ۳۶ ساله پس از درگیری با شوهرش با چاقوی آشپزخانه او را مورد حمله قرار داد و سپس بلافاصله عکس های خونینش را  در فیس بوک منتشر کردتا وانمود کند شوهر در حال مرگش خودکشی کرده است.
 
تلاش زن قاتل برای نشان دادن توطئه قتل شوهرش با عنوان خودکشی
یکی از همسایگان این زوج که از صداهای غیر عادی خانه نگران شده بود با ماموران پلیس ایالتی مادیا پرداش هند تماس گرفت و درخواست کمک کرد.
ماموران پلیس بلافاصله خود را به خانه این زوج رسانده و بنا بر اخبار منتشر شده در ، دیوار و کف خانه آغشته به خون مرد زخمی بوده است ماموران این مرد را به بیمارستان منتقل کرده و همسر قاتلش را دستگیر کردند.
یکی از همسایگان به ماموران پلیس بیان کرد که تلاش کرده تا با زدن در به مرد زخمی کمک کند اما در خانه از پشت قفل بوده و موفق به ورود نشده است 
اطلاعات پلیس نشان میدهد که این زوج از سال ۲۰۱۳ میلادی در این آپارتمان زندگی می کنند و هر دو کارمندان شرکت بیمه بوده و فرزندی نداشته اند اما به گفته همسایگان صدای دعوایشان همواره شنیده می شد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها