مهم ترین اخبار ورزش جهان را اینجا در جام جم آنلاین مرور کنید.
کد خبر: ۱۲۹۹۴۹۱

به گزارش جام جم آنلاین ، آنچه در ادامه می آید مروری بر مهمترین اخبار دنیای ورزش است.

*بر اساس گزارش سایت NBC اسپورت رشته راگبی کرونا زده ترین رشته ورزشی در جهان به شمار می رود. بر اساس آخرین اخبار تست کرونای 604 بازیکن حرفه ای راگبی در سراسر جهان مثبت اعلام شده است. در هیچ رشته ای به اندازه راگبی تست های مثبت کرونا تا این اندازه بالا نبوده است.

*سایت تاپ استریمز خبر داد که فقدان تماشاگران در سالن های ورزشی در رشته های رزمی بوکس، UFC، هنرهای رزمی ترکیبی و همچنین سوارکاری، تنیس و گلف به طور میانگین باعث کاهش 7 الی 23 درصدی درآمد برای ورزشکاران و باشگاه های مختلف ورزشی شده است. همچنین گزارش دیگر حاکی از آن است که کرونا تبلیغات و حق پخش را 14 تا 56 درصد کاهش داده است.

*در حالی که اخباری در رابطه با بازنشستگی سره نا ویلیامز تنیسور مشهور آمریکایی در سال 2021 به گوش می خورد این تنیسور به پردرآمدترین ورزشکار جهان در سال تبدیل شد، آن هم در حالی که فقط چهار روز از سال جدید می گذرد. او با انعقاد قراردادی 17 میلیون دلاری با یک کمپانی ورزشی فعلا پردرآمدترین ورزشکار سال است.

*میشائیل شوماخر اسطوره آلمانی فرمول یک شش سال پیش به دلیل سانحه حین اسکی به کما رفت و از آن پس در شرایط نباتی زندگی می کند. بر اساس گزارش نشریه اشپیگل آلمان خانواده شوماخر قرار بود بعد از شش سال عکسی از او منتشر کنند. همسر شوماخر در اینباره گفت که قطعا این کار را انجام خواهند داد. بعد از سال 2013 هیچکس نه شوماخر را دیده و نه با او صحبت کرده است. در این مدت اخباری متناقض و سرشار از بیم و امید از او شنیده می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها