در ادامه هفته هفدهم لالیگا، اتلتیکو مادرید با گلزنی لوییس سوارز در دقیقه 90 موفق شد تا از سد آلاوس بگذرد و دوباره صدرنشین شود.
کد خبر: ۱۲۹۹۴۷۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، رئال مادرید دیشب و با برتری مقابل سلتاویگو با سه بازی بیشتر از اتلتیکومادرید موفق به صعود به صدر جدول شده بود، اما شاگردان دیگو سیمئونه با تکیه بر درخشش لوییس سوارز موفق شدند خیلی سریع این عنوان را از رقیب همشهری خود پس بگیرند.

 

  اتلتیکو مادرید با برد مقابل آلاوس جای رقیب همشهری را در صدر گرفت

 

اگرچه روخی بلانکوس با گل نیمه اول مارکوس یورنته از آلاوس پیش افتاده بود، اما دروازه یان اوبلاک در دقیقه 84 باز شد و اتلتیکومادرید فاصله ای تا از دست دادن دو امتیاز مهم نداشت. اما در ثانیه های پایانی لوییس سوارز روی پاس ژائو فلیکس با جایگیری دقیق خود در دهانه دروازه موفق به گلزنی شد تا اتلتیکومادرید سه امتیاز شیرین این دیدار را از آن خود کرده و علیرغم دو بازی کمتر از رئال مادرید، با دو امتیاز برتری نسبت به این تیم در صدر جدول لالیگا قرار گیرد.

 

لوییس سوارز اگرچه بخشی از دیدارهای تیمش در این فصل را به علت ابتلا به ویروس کرونا از دست داده، اما در حال حاضر و با زدن 9 گل در صدر جدول گلزنان قرار داشته و امید اول فتح جایزه پیچی چی محسوب می شود. بی تردید با ادامه درخشش لوییس سوارز این سوال همچنان در ذهن هواداران بارسلونا وجود دارد که چرا با توجه به عدم خرید گزینه جانشین، این باشگاه چنین ستاره بزرگی را به راحتی از دست داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها