کد خبر: ۱۲۹۹۰۵۱

با ورود آیفون 12 به بازار ایران علاقمندان به گوشی های هوشمند در تب و تاب خرید این تکنولوژی جدید کمپانی اپل قرار گرفته اند، خرید اقساطی آیفون 12 با توجه به جدید الورود بودن این گوشی هوشمند به صرفه تر خواهد بود.

رقابت نفس گیر آیفون 11 پرومکس و آیفون 12 در ایران

بازرگانی سیب با ایجاد شرایط اقساطی فوق العاده ساده برای محصولات اپل سعی دارد تا طعم شیرین استفاده از تکنولوژی های روز جهان را برای همه به ارمغان آورد.

قدرت خرید یکجای محصولات اپل به صورت نقدی همیشه امکان پذیر نیست، نه به دلیل قیمت بالای محصولات بلکه با توجه به برنامه ریزی های شخصی هر فرد هزینه کردن با مدیریت می تواند موفقیت بیشتری را ایجاد کند.

خرید قسطی اپل بازرگانی سیب با وجود دسته چک صیاد امکان پذیر است و به صورت حضوری انجام می پذیرد.

سری آیفون 12 در چهار مدل: پرو، پرو مکس، مینی و مدل پابه عرضه شده است، که هر کدام دارای ویژگی های منحصربفردی هستند.

تفاوت های آیفون 11 پرو مکس و آیفون 12 در چه چیزهایی است؟

نمایشگر اولین مواجه ی شما طراحی و ارگونومی این دو گوشی اپل است، آیفون 12 دارای 164 گرم وزن و متریال فلز و شیشه (قاب جلو و پشت شیشه‌ای با فریمی از جنس آلومینیوم) است، دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب (به مدت 30 دقیقه در عمق 6 متر)، صفحه نمایش با شیشه مقاوم در برابر خط و خش و دارای پوشش Oleophobic برای صفحه‌نمایش است.

آیفون 11 پرو مکس 226 گرم وزن دارد و از جنس فلز و شیشه (قاب جلو و پشت شیشه‌ای با فریمی از جنس فولاد) ساخته شده، آیفون 11 پرو مکس دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب (به مدت 30 دقیقه در عمق 4 متر)، صفحه نمایش با شیشه مقاوم در برابر خط و خش، دارای پوشش Oleophobic برای صفحه نمایش نیز هست.

تکنولوژی های به کار رفته

در آیفون 12 از پردازنده ی داخلی Hexa-core CPU استفاده شده و در آیفون 11 پرو مکس از پردازنده ی Dual-core Lightning + Quad-core Thunder CPU استفاده می شود. هر دوی این دو گوشی ها دارای 4 گیگابایت رم هستند.

صفحه نمایش خیره کننده ی آیفون 12 از نوع Super Retina XDR OLED است که در برابر فناوری سال گذشته تعبیه شده در آیفون 11 پرو مکس پیشرفت چشمگیری داشته است.

رقابت نفس گیر آیفون 11 پرومکس و آیفون 12 در ایران

تفاوت عمده و با سرعت بالا

فناوری 5G ارائه شده در آیفون 12 یک انقلاب پر سرعت در گوشی های هوشمند محسوب می شود، تا قبل از این آیفون های دیگر دارای فناوری 4G بودند. در تیزهای تبلیغاتی اپل نیز سرعت بالای آیفون 12 را می توانید مشاهده کنید.

تفاوت عمده این دو گوشی در سرعت عملکرد و میزان بهره روی است که با توجه به تکنولوژی های بکار رفته ازسخت افزار تا نرم افزار کاملا قابل مشاهده و لمس خواهد بود.

خرید قسطی آیفون 12 یا 11 پرو مکس؟ کدام را انتخاب کنیم؟

بازرگانی سیب با ایجاد شرایط پرداخت حداقل 40 درصد از مبلغ کل گوشی آیفون و اقساط 3 تا 12 ماه بهترین شرایط خرید را برایتان ایجاد کند.

برای خرید آیفون 12 می توانید از طرح تعویض آیفون های قدیمی با نو استفاده کنید. بعد از رزرو زمان خرید خود از بازرگانی سیب می توانید با در دست داشتن گوشی قدیمی خود به این فروشگاه مراجعه کنید، کارشناس فروش بازرگانی سیب بر روی گوشی قدیمی شما از هر مدل آیفونی که باشد قیمت گذاری را انجام می دهد سپس می توانید برای پرداخت تمام پیش پرداخت یا قسمتی از آن استفاده کنید.

قبل از مراجعه حضوری می توانید با مراجعه به سایت بازرگانی سیب به نشانی bazarganisib.com از سامانه محاسبه گر اقساطی استفاده کنید، در این سامانه با انتخاب مدل گوشی مورد نظر خود و میزان پیش پرداخت تعداد اقساط و ماه ها قابل مشاهده است.

رقابت نفس گیر آیفون 11 پرومکس و آیفون 12 در ایران

از بازرگانی سیب چه محصولات دیگری می توان خرید؟

اپل واچ، ایرپاد و مک بوک و آیپد از دیگر محصولاتی هستند که می توانید از بازرگانی سیب به صورت اقساطی خریداری کنید.

ایرپاد و اپل واچ در بازرگانی سیب برای دارندگان آیفون 8 به بالا به صورت تمام اقساط عرضه می شود و تعداد ماه های پرداخت تا 12 ماه خواهد بود.

برای مک بوک و آیپد می بایست دارای آیفون ایکس به بالا باشید تا بتوانید به ازای 60 درصد از مبلغ گوشی خود اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها