پویش سراسری تلاوت سوره کوثر برای شهید سلیمانی و شهدا همزمان با سالگرد شهادت سردار جبهه مقاومت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۹۸۵۴۴

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دفاع پرس، همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ارادت سردار سلیمانی و شهدای دیگر به قرآن و آن حضرت، سازمان قرآن و عترت بسیج تهران با همکاری اعضای کمیته قرآنی ستاد گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در نظر دارد با حضور عموم مردم و عاشقان قرآن، حضرت زهرا (س) و شهدای گرانقدر، پویش تلاوت سوره کوثر برای شهدا را برگزار و ثواب این تلاوت را به شهدا به ویژه شهید سلیمانی اهدا کند.

شرکت‌کنندگان در این پویش می‌توانند تلاوت‎های انفرادی یا گروهی خود را به صورت تصویری با تلفن همراه و به صورت افقی و حداکثر تا یک دقیقه تا ۲۰ دی ۱۳۹۹ به پیام رسان سروش به شماره ۰۹۰۵۰۲۰۲۸۴۵ ارسال کنند.

هر فرد تنها مجاز به ارسال یک فایل همراه با ذکر مشخصات نام و نام خانوادگی در ابتدای فیلم برداری است. همچنین در نمای فیلم از تصویر شهید سلیمانی و با در ابتدای تلاوت از عبارت تلاوت سوره کوثر برای شهدا استفاده شود.

تلاوت برادران می‎تواند به صورت تحقیق، ترتیل و یا ساده باشد، تلاوت خواهران نیز می‎تواند به صورت ترتیل یا ساده خوانده شود.

در پایان این پویش به ۱۴ نفر به قید قرعه هدایا قرآنی اهدا و برخی از تلاوت‌ها در شبکه قرآن و معارف اسلامی سیما پخش خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی کانال sardarequrani@ در پیام رسان سروش مراجعه شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها