در ۲۱ دسامبر سال ۲۰۲۰، کارمندان یک مجتمع تفکیک زباله در اولیانوفسک (۷۰۴ کیلومتری شرق مسکو)، طبق معمول در حال پردازش زباله‌ها بودند و هر کدام زباله‌ها را بخش خود می‌فرستادند که با اتفاقی عجیب روبه‌رو شدند.
کد خبر: ۱۲۹۸۱۳۹

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران کارگر میخائیل توکاش در حال بررسی یک جعبه زباله بود که با کمال تعجب دید گربه‌ای سیاه و سفید درون آن است. او گفت: ما به طور معمول همه کیسه‌ها را باز می‌کنیم تا بررسی کنیم فلز داخل کیسه وجود دارد یا ندارد. وقتی یک کیسه را در دست گرفتم، احساس کردم داخل آن چیزی نرم است. کیسه را کمی برش دادم و دیدم دو چشم به من نگاه می‌کند! من تعجب کردم و او را از کیسه بیرون آوردم.

میخائیل گربه را چند ثانیه قبل از اینکه کیسه به دستگاه بازیافت زباله برخورد کند از کیسه بیرون آورد. او گمان می‌کند که این یک گربه خانگی است زیرا بسیار زیبا و آراسته بود. در ابتدا گربه در مجتمع طبقه‌بندی زباله اقامت گزید، اما در ۲۳ دسامبر برای زندگی در وزارت طبیعت و اقتصاد منطقه اولیانوفسک فرستاده شد. ناجی گربه و شرکت او تقدیرنامه‌های زیادی دریافت کردند. همچنین به توكاش وعده پاداش نقدی داده شد.

گربه در کلینیک دامپزشکی مورد معاینه قرار گرفت و دامپزشک گفت این حیوان خانگی است و در وضعیت خوبی دارد؛ او سالم و از نظر تغذیه مناسب است. دامپزشک همچنین حیوان را با داروی ضد کک معالجه کرد؛ به زودی نیزبه او غذا داده می‌شود و واکسیناسیون‌های لازم برای او صورت می‌گیرد.

وزارت طبیعت و اقتصاد منطقه اولیانوفسک حتی یک مقام غیررسمی جدیدی را برای گربه معرفی کرد. این گربه خوش‌شانس به عنوان معاون وزیر طبیعت و اقتصاد چرخه منطقه برای حفاظت از حیات‌وحش منصوب شد. سرویس مطبوعاتی همچنین گفت که گربه بیشتر وقت خود را در منطقه پذیرایی وزارت می‌گذراند و بیشتر از همه دوست دارد روی صندلی بخوابد.

یک گربه معاون وزیر شد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها