سخنگوی فعلی حزب اعتماد ملی از رد صلاحیت خودش، آقای ابوالحسنی، حسین کروبی (فرزند مهدی کروبی) و مهدی کروبی برای عضویت و دبیر کلی حزب اعتماد ملی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۸۰۳۴

به گزارش جام‌جم آنلاین، اسماعیل گرامی مقدم سخنگوی فعلی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با فارس از تصمیم کمیسیون ماده ۱۰ احزاب وزارت کشور درباره عضویت چهار نفر از اعضای شورای مرکزی حزب متبوعش خبر داد و گفت که صلاحیت خودش، آقای ابوالحسنی، حسین کروبی (فرزند مهدی کروبی) و مهدی کروبی را رد شده است.

الیاس حضرتی قائم مقام حزب اعتماد ملی در گفتگویی به این تصمیم وزارت کشور انتقاد و اعتراض کرده است.

کنگره حزب اعتماد ملی ششم مهرماه سال ۹۷ برگزار شده بود و مهدی کروبی از سران فتنه ۸۸ غیابی در انتخابات شورای مرکزی شرکت داده شده بود.

الیاس حضرتی که در مجلس دهم نمایندگی مردم تهران را بر عهده داشت و هم اکنون مدیر مسئول روزنامه اعتماد ملی است، با ۴۰۹ رای به عنوان قائم مقام دبیرکل انتخاب شد تا در غیاب مهدی کروبی امورات حزب را پیش ببرد.

پیش از الیاس حضرتی، رسول منتجب نیا قائم مقامی مهدی کروبی را در حزب اعتماد ملی را بر عهده داشت که اختلافات در این حزب که در کنگره رسمی آن منجر به درگیری فیزیکی و برخورد لفظی نیز شد، سبب خروج منتجب نیا و برخی از همراهان وی از حزب اعتماد ملی شد.

منتجب نیا نیز چند ماه بعد حزب جمهوریت را راه اندازی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها