رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

رژیم صهیونیستی در نبرد با ما شکست خورده

هاشم صفی الدین گفت: رژیم صهیونیستی در نبرد با این جنبش، شکست خورده است و باید در پی گزینه‌های جایگزین باشد.
کد خبر: ۱۲۹۷۱۸۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دفاع پرس، «هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در نبرد با این جنبش، شکست خورده است.

پایگاه خبری العهد به نقل از صفی‌الدین گزارش داد: دشمن صهیونیستی در جنگ با حزب الله، شکست خورده و به همین دلیل مجبور است به دنبال طرح‌ها و گزینه‌های جایگزین برای مقابله باشد.

‏وی همچنین درباره مذاکرات برای ترسیم مرز‌های دریایی با رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: اینکه این مذاکرات، در راستای عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی گنجانده شود، نادرست است.

این مسئول حزب الله خاطرنشان کرد: برخی همچنین ادعا کردند که مذاکره غیر مستقیم با رژیم صهیونیستی، به خاطر عادی‌سازی است، ولی لبنان از این فضا‌ها به دور است.

صفی الدین تصریح کرد: هر آنچه درباره مذاکرات و ترسیم مرز‌های دریایی گفته می‌شود، در راستای هدف قرار دادن حزب الله است و واقعیت ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به شخصیت شهید سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: حاج قاسم، فرمانده پیشرو، کارآمد و برنامه‌ریز در همه میادین بود.

این مسئول حزب الله ادامه داد: شخصیت، فرهنگ، تربیت و شیوه حاج قاسم، محصول اسلام ناب محمدی (ص) و شیوه امام خمینی (ره) بود که این شخصیت بزرگ را ساخت... حاج قاسم، عاشق شهادت بود و زمانی که درباره شهدا سخن گفته می‌شد، گریه می‌کرد.

صفی الدین خاطرنشان کرد: حاج قاسم، تحت تأثیر شخصیت مالک اشتر قرار داشت و مکتب و اسوه‌ای بود که امکان ندارد تکرار شود.

وی در پایان تأکید کرد: آمریکا پس از انکه موفق نشد از پیشروی چشمگیر محور مقاومت در همه میادین، جلوگیری کند، حاج قاسم را هدف قرار داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها