حوادث سمنان؛ گازگرفتگی

قاتل خاموش جان دو مسافر را گرفت

بیست نفر در استان اصفهان بامداد روز جمعه با گاز مونوکسیدکربن ناشی از استفاده از ذغال برای گرمایش و خروج لوله بخاری از محل اصلی، مسموم شدند.
کد خبر: ۱۲۹۷۱۱۱
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز حادثه ویژه مسمومیت ۱۶ نفر از اعضای یک خانواده که در دورهمی خانوادگی در جاده اصفهان - نایین روستای سیدآباد به روشن کردن ذغال برای گرم کردن محیط در بسته اقدام کرده بودند به اتاق فرمان اورژانس ۱۱۵ اعلام شد.
غفور راستین افزود: 2 واحد امدادی و یک اتوبوس آمبولانس از اورژانس پیش بیمارستانی و یک واحد امدادی از هلال احمر به محل اعزام شدند.
 
مونوکسیدکربن ۲۰ نفر را در اصفهان مسموم کرد
وی بیان کرد: در این حادثه ۱۶ نفر شامل هفت زن، سه مرد، سه دختر بچه و سه پسر بچه مسموم شدند اما هیچ کدام برای اعزام به بیمارستان رضایت ندادند و درمان در محل برای همه مسموم شدگان انجام شد.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان درباره حادثه مسمومیت با co ناشی از خروج لوله بخاری از جای خود در خیابان امام خمینی(ره) خیابان بهارستان غربی در ۵۴ دقیقه بامداد جمعه اظهارداشت: در این حادثه چهار نفر شامل سه زن و یک پسربچه مسموم و توسط یک واحد امدادی به بیمارستان فیض اصفهان منتقل شدند.
براساس آمار مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۵ مورد مسمومیت با گاز CO در استان به سامانه ۱۱۵ اورژانس گزارش و امدادخواهی شد که از این تعداد ۱۱۴ مورد به اعزام به بیمارستان و ۹۱ مورد به درمان سرپایی در محل انجامید.
۱۰ نفر نیز در این مدت براثر مونوکسیدکربن جان خود را از دست دادند. 


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها