تیم فوتبال رئال‌مادرید به روند بُردهای خود در لالیگای اسپانیا ادامه داد و در دیدار با گرانادا به برتری دو بر صفر دست یافت.
کد خبر: ۱۲۹۶۹۱۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، این دیدار چهارشنبه شب از هفته پانزدهم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا برگزار شد و طی آن تیم تحت هدایت «زین‌الدین زیدن» با دو گل از سد گرانادا گذشت.

 

رئال‌مادرید 2 - 0 گرانادا؛ پنجمین برد پیاپی کهکشانی ها در لالیگا

 

در نیمه نخست، رئال تلاش زیادی انجام داد که به گل ختم نشد. در این نیمه، «رودریگو» مهاجم جوان رئال‌مادرید به دلیل مصدومیت تعویض شد و جای خود را به «آسنسیو» داد.

 

حملات رئال در دقیقه ۵۷ جواب داد و «کاسمیرو» هافبک برزیلی با ضربه سر موفق به گلزنی شد.

 

در ادامه بازیکنان میهمان برای جبران نتیجه تلاش زیادی انجام دادند.

 

در دقیقه ۷۴ شوت مهاجم گرانادا به دست کاسمیرو برخورد کرد و تغییر مسیر داد اما در عین ناباوری داور اعتقاد به پنالتی نداشت و حتی از سیستم کمک داور ویدئویی هم استفاده نکرد.

 

در دیدار گذشته رئال نیز، «سرخیو راموس» با دست توپ را کنترل کرد که داور پنالتی نگرفت. این مساله اعتراض سایر تیم‌های مدعی لالیگا را همراه داشت و آنها معتقد بودند که قضاوت‌ها به سود رئال است.

 

در دقیقه ۹۳ «کریم بنزما» مهاجم فرانسوی رئال به روند گلزنی‌های خود ادامه داد و حساب کار را دو بر صفر کرد تا برتری کهکشانی‌ها قطعی شود.

 

مدافع عنوان قهرمانی با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و در رتبه دوم باقی ماند. در حال حاضر اتلتیکومادرید با همین تعداد امتیاز و دو بازی کمتر در صدر جدول است.

 

از دقایقی دیگر و با برگزاری دیدار تیم‌های آلاوس برابر ایبار و بتیس مقابل کادیز، هفته پانزدهم لالیگا به اتمام خواهد رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها