شرکت گوگل به تازگی اعلام کرد برخی از دسترسی های برنامه Google Photos به حالت پولی درخواهند آمد.
کد خبر: ۱۲۹۶۵۴۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،کاربران برنامه Google Photos به تازگی متوجه تغییرات چشمگیری در این نرم افزار شده‌اند. بر اساس اطلاعات اخیر، شرکت گوگل تصمیم گرفته به تازگی برخی از امکانات نرم افزار خود را به صورت پولی درآورد. این تغییرات صورت گرفته قسمتی از برنامه توسعه قابلیت Color Pop به حساب می‌آید که به کاربران اجازه می‌داد تمامی تصاویر خود را به دلخواه ویرایش کنند و زیبایی آن را افزایش دهند.

کاربران از این پس باید در سرویس Google One ثبت نام کنند تا امکان استفاده از ویژگی Color Pop برای آن‌‌ها فعال شود. تغییرات صورت گرفته در ابتدا برای کاربران غیرضروری به نظر آمد و بسیاری از آن‌ها فکر کردند شرکت گوگل سعی دارد قابلیتی رایگان را به حالت پولی درآورد.

به دنبال انتقادهای صورت گرفته در این باره شرکت گوگل طی بیانیه‌ای شفاف‌سازی لازم را صورت داد. سخنگوی شرکت گوگل طی صحبت‌های اخیر خود اعلام کرد: "قابلیت Color Pop برای تمامی کاربران Google Photo فعال خواهند ماند و افراد می‌توانند تصاویر خود با اطلاعات عمیق را به صورت رایگان ویرایش کنند. اما افرادی که در سرویس Google One ثبت نام نکرده‌اند می‌توانند تعداد بیشتری از تصاویر را ویرایش کننده حتی اگر این عکس‌ها حاوی داده‌های عمیق نباشند".

توسعه بخش اشتراکی برنامه Google Photos

توسعه بخش اشتراکی برنامه Google Photos

بر اساس اطلاعات جدید، شرکت گوگل همچنین سعی دارد قابلیت‌های پولی دیگری را نیز به برنامه خود اضافه کند. سخنگوی شرکت گوگل طی صحبت‌های خود اظهار داشت که مشترکان سرویس Google One می‌توانند از قابلیت‌های بیشتری برخوردار شوند.

گفتنی است؛ کاربران فضای مجازی با پرداخت ۲ دلار به صورت ماهیانه می‌توانند از ویژگی‌های جدید برنامه Google Photos برخوردار شوند و تصاویر خود را به بهترین نحو ویرایش کنند. با وجود آن که بسیاری از قابلیت‌های مفید Google Photos به صورت پولی در خواهد آمد اما به نظر می‌آید این امر در دراز مدت باعث ناراحتی کاربران و کاهش تمایل استفاده از برنامه مذکور می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها