در آستانه سالگرد شهادت سردار دلها؛

«پویش قهرمان من» راه اندازی شد

حوزه هنری در آستانه سالروز شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی اقدام به راه‌اندازی پویش «قهرمان من» کرد. ۱۵ دی‌ماه آخرین فرصت شرکت در این پویش اعلام شده است.
کد خبر: ۱۲۹۶۲۵۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، فراخوان پویش ملی «قهرمان من» در سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی اعلام شد.  

حوزه هنری انقلاب اسلامی، در آستانه سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی، با هدف تکریم شخصیت والای آن شهید سرافراز، پس از تولید آلبوم «قهرمان من»که شامل 9 قطعه سرود در این زمینه است، اقدام به راه‌اندازی پویشی با عنوان «قهرمان من»در سطح ملی کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند در پنج قالب اقدام به بازخوانی آثار آلبوم کرده و در این پویش شرکت کنند.

علاقه‌مندان شرکت در این پویش که با همکاری مرکز موسیقی حوزه هنری و موسسه سپهر سوره هنر برگزار می‌شود، برای دریافت فایل سرودها می‌توانند به سایت artfest.ir مراجعه و هر کدام از قطعات آلبوم«قهرمان من» را انتخاب نموده و سرودهای این آلبوم را بازخوانی کنند.

 قالب‌های فراخوان

«اجرای سرود در فضای محیطی و میدانی، تولید لباهنگ (دابسمش)، تولید ویدئوی کوتاه (آرشیوی-تولیدی)، فتو کلیپ و سایر قالب‌های تصویری»، پنج قالبی است که علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در پویش، آنها را انتخاب کنند.

اجرای سرود در فضای محیطی و میدانی: در این قالب، علاقه‌مندان می‌توانند سرود مورد نظر خود را در هر فضای عمومی و میدانی اجرا کرده و فیلمی از آن تهیه کنند.

 تولید لباهنگ (دابسمش): متقاضیان می‌توانند در هر فضا و مکانی که امکان تولید لباهنگ را داشته باشند، اقدام به تهیه فیلم از لباهنگ خود کنند.

 تولید ویدئوی کوتاه (آرشیوی-تولیدی):متقاضیان می‌توانند با استفاده از سرودها، ویدئوهایی تولید کرده و یا با استفاده از تصاویر آرشیوی، تهیه و تولید کنند.

 فتو کلیپ: علاقه‌مندان به شرکت در این قالب، می‌توانند با استفاده از فایل صوتی سرودها و با سلیقه خود، نسبت به موضوع مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، ویدئوهایی را با استفاده از عکس ها و تصاویر مرتبط تولید کنند.

 سایر قالب‌های تصویری: در کنار تمامی قالب‌های ذکر شده، هنرمندان می‌توانند با هر قالب دیگری(انیمیشن و ...)  بر اساس سرودهای تولیدی معرفی شده، ویدئویی را تولید کنند.

 شرایط ارسال:

شرکت‌کنندگان می بایست تمامی آثار تولید شده در هر قالب را، با استفاده از هشتگ # قهرمان_من در محیط اینستاگرام و دیگر فضاهای مجازی منتشر کرده و سپس برای ثبت و بارگذاری فایل با کیفیت ، به سایت artfest.ir مراجعه کنند.

علاقه‌مندان شرکت در این پویش، در صورتی که صفحه آنها شخصی است و امکان دسترسی دبیرخانه به آن فراهم نیست، تصویر صفحه خود را باید به نشانی @Sepehrsoorehonar در اینستاگرام ارسال کنند.

 جوایز:

 به رسم قدردانی و یادبود، به بیست نفر از شرکت کنندگان، جایزه نقدی اهدا خواهد شد. مهلت ارسال آثار برای شرکت در این پویش از پنجم تا پانزدهم دی ماه 1399 اعلام شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها