حدیث فولادوند که اخیرا کرونا را پشت سر گذاشته بیان کرد که چیزی که تو را نکشد قوی ترت می کند.
کد خبر: ۱۲۹۶۱۸۰
تلخ و شیرین درگیری با کرونا از زبان حدیث فولادوند
حدیث فولادوند، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با جام جم آنلاین درباره علائم ویروس کرونا در بدنش بیان کرد: حدود سه هفته پیش بود که تب و لرز شدیدی گرفتم و روز بعد از آن بدن دردی داشتم که اصلا در تصورم نمی گنجید. به دکتر مراجعه کردم و متوجه شدم که کرونا گرفتم. حس بویایی و چشایی ام را از دست داده بودم و حال خیلی بدی داشتم، اما خوشبختانه ویروس به ریه هایم آسیبی نرسانده بود.

وی افزود: دکتر برایم داروهای درمانی و ویتامین تجویز کرد. در این مدت علاوه بر آبمیوه طبیعی که باید می خوردم، زینک و ویتامین سی را هم به عنوان مکمل مصرف می کردم و خدا را شکر بعد از یک هفته بهتر شدم. البته دوره بیماری ام هنوز ادامه دارد و الان علاوه بر اینکه خیلی وزن کم کردم، ضعف جسمانی هم دارم. به همین خاطر کماکان در حال مصرف دارو و انجام مراقبت های لازم هستم، اما دیگر حالم به وخامت روزهای اول درگیری با این بیماری نیست.  

بازیگر فیلم های سینمایی چون «دست های آلوده»، «کما» و «کلاهی برای باران» با تاکید بر اینکه از محیط بیمارستان وحشت دارد، ادامه داد: همان اوایل بیماری به نزدیکانم گفتم حتی اگر حالم خیلی بد شد، من را به بیمارستان منتقل نکنند. چون از محیط بیمارستان وحشت دارم و خدا را شکر حالم به حدی نرسید که در بیمارستان بستری شوم.

او درباره اینکه چقدر فکر می کرده به این بیماری دچار شود، گفت: من به قدری نکات بهداشتی را رعایت می کردم که همه به من می گفتند امکان ندارد که تو کرونا بگیری! حدودا یکسال از شیوع این ویروس می گذرد و من در این یکسال فقط برای انجام کارهای ضروری از منزل بیرون رفتم. اخیرا هم کاری ضروری برایم پیش آمد که برای انجام آن مجبور شدم آژانس بگیرم و خودم فکر می کنم که احتمالا در همان ماشین که شیشه هایش بالا بود و راهی برای جریان هوا نداشت، کرونا گرفتم.

این بازیگر به مردم توصیه کرد: کرونا پیر و جوان نمی شناسند. الان فکر می کنم دیگر تمام مردم می دانند که باید ماسک بزنند و دست ها را مکرر بشویند و من دوباره تاکید می کنم که تا جایی که می توانند سیستم ایمنی بدنشان را با مکمل های غذایی و ویتامین ها تقویت کنند. بدن انسان اگر قوی باشد حتما می تواند کرونا را شکست دهد.

فولادوند در پایان با آرزوی سلامتی برای همه مردم بیان کرد: امیدوارم هرکسی که به این بیماری مبتلا می شود روحیه اش را نبازد. شب هایی بود که از تب و لرز و بدن درد به قدری حالم بد میشد که فکر می کردم الان می میرم، اما مدام به خودم می گفتم; این هم می گذرد و تو از پس کرونا برمی آیی و در نهایت امروز بعد از گذشت سه هفته از شروع این بیماری باید بگویم که; چیزی که تو را نکشد قوی ترت می کند.
 
ساناز قنبری / گروه فرهنگ و هنر
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها