برنامه نویسان عنوان PUBG بر روی گوشی های هوشمند در نظر دارند با مسدود کردن کاربران متخلف تجربه بازی را برای دیگر گیمرها لذت بخش تر کنند.
کد خبر: ۱۲۹۶۱۲۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،سازندگان عنوان PUBG سعی کرده‌اند با اقدامات اخیر خود کاربرانی که با تقلب بازی می‌کنند را از سرویس خود حذف کنند و فضای بازی را به جایی امن و لذت‌بخش تبدیل کنند. به دنبال این اقدامات تیم برنامه نویس بازی PUBG در موبایل طی یک هفته گذشته دسترسی بیش از ۲ میلیون کاربر را مسدود و آن‌ها را از سرویس‌های اینترنتی خود حذف کرده است.

کاربران همچنین اکنون می‌توانند با استفاده از گزینه Pan Ban تقلب بازیکنان دیگر را گزارش دهند و موجب مسدود شدن دسترسی آن‌ها شوند. طبق اطلاعات منتشر شده، تقریبا یک سوم تمام گیمرهای بن شده از افزایش قدرت شخصیت بازی استفاده می‌کردند و ۱۵ درصد از کل افراد متخلف نیز از ترفندهای قفل نشانه‌گیری سوءاستفاده کرده بودند.

تمامی افرادی که به دلیل تخلف‌های صورت گرفته از بازی حذف شده‌اند دیگر نمی‌توانند به تجربه عنوان PUBG در موبایل بپردازند و باید حساب کاربری جدیدی را بسازند. همچنین گفته می‌شود از دلایل دیگر مسدود شدن حساب‌های کاربری، مواردی همچون افزایش سرعت شخصیت و اتومبیل در بازی، افزایش قدرت بینایی و کاهش آسیب‌دیدگی در زمان درگیری بوده‌اند.

رقابت پرقدرت PUBG با دیگر عناوین بتل رویال گوشی‌های هوشمند

رقابت پرقدرت PUBG با دیگر عناوین بتل رویال گوشی‌های هوشمند

عنوان PlayeUnknown's BattleGrounds Mobile تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیون بار دانلود شده و حدود ۵۰ میلیون کاربر فعال روزانه دارد. از میان تمامی این افراد ۴ درصد از آن‌ها طی یک هفته اخیر از تجربه این عنوان محروم شده‌اند و دیگر حق بازگشت به بازی را ندارند. گفتنی است؛ از آن جایی که رقیب اصلی بازی PUBG Mobile، یعنی عنوان فورتنایت اکنون بر روی سرورهای فروشگاه شرکت اپل وجود ندارد می‌توان گفت که این موقعیت بسیار مناسبی برای PlayeUnknown's BattleGrounds است تا کاربران بیشتری را به خود جذب کند. البته این عنوان همچنان از حضور رقیب قدرتمندی همچون Call of Duty Mobile بهره‌مند است که می‌تواند شرایط را برای PUBG کمی سخت کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها