نگرانی لندن‌نشین‌ها از کمبود مواد غذایی
در پی بسته شدن مرز‌های انگلیس؛

نگرانی لندن‌نشین‌ها از کمبود مواد غذایی

دفتر نخست‌وزیری انگلیس برای بررسی بحران حمل و نقلی ناشی از مشاهده ویروس جدید کرونا نشست اضطراری برگزار می‌کند.
دفتر نخست‌وزیری انگلیس برای بررسی بحران حمل و نقلی ناشی از مشاهده ویروس جدید کرونا نشست اضطراری برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۲۹۶۱۰۱

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، دفتر نخست وزیری انگلیس امروز دوشنبه جلسه اضطراری را برای بررسی وضعیت بوجوده آمده ناشی از مشاهده ویروس جدید کرونا در این کشور برگزار می‌کند.

به گزارش رویترز سخنگوی دفتر نخست وزیری انگلیس اعلام کرد بوریس جانسون امروز در نشستی اضطراری موضوع سفر‌های بین المللی و بویژه حمل و نقل به داخل و خارج از این کشور را که به سرعت متاثر از خبر‌های ناشی از کشف ویروس کرونا جدید قرار گرفته، مورد بررسی قرار می‌دهد.

پیشتر نخست وزیر انگلیس اعلام کرد محدودیت‌های جدید ویروس کرونا را به ویژه در لندن و جنوب شرقی انگلیس برای جلوگیری از گسترش ویروس جدید در سراسر کشور در نظر گرفته است.

پس از انتشار خبر مشاهده گونه جدید ویروس کرونا در انگلیس، بسیاری از کشور‌های اروپایی مرز‌های خود را به روی این کشور بسته و پرواز‌های خود از و به انگلیس را به حالت تعلیق درآوردند. کشور‌های آرژانتین، ترکیه و عربستان نیز اعلام کرد پرواز‌های ورودی هواپیما‌ها از انگلیس را ممنوع می‌کند. همچنین کانادا از روز دوشنبه سفر هوایی خود را از انگلیس متوقف می‌کند.

وزیر بهداشت انگلیس ۱۴ دسامبر اعلام کرد که نوع جدیدی از ویروس کرونا ویروس "سارس کووید-۲" در کشور کشف شده است که در حال گسترش سریعتر از شکل اصلی اش است. وی گفت: ویروس به راحتی از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شود و بنابراین مسری‌تر است. این مقام انگلیسی روز گذشته اعلام کرد ویروس جدید کرونا از کنترل خارج شده است.

سازمان بهداشت جهانی پیشتر اعلام کرد نوع جدیدی از ویروس کرونا که قبلا در انگلیس پیدا شده بود در هلند، دانمارک و استرالیا، ایتالیا مشاهده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها