بهترین مرورگر اینترنت کدام است؟
فایرفاکس در برابر مایکروسافت اج:

بهترین مرورگر اینترنت کدام است؟

گوگل نسخه واقعیت افزوده 50 حیوان جدید را به بخش جست‌وجو افزوده است و شما‌می توانید این حیوانات را به صورت مجازی و در اندازه واقعی شان در محیط فعلی خود مشاهده کنید.
کد خبر: ۱۲۹۶۰۳۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایتنا،گوگل شمار حیوانات واقعیت افزوده‌ای که افراد در بخش جستجو‌می توانند به مشاهده آنها بپردازند را افزایش داده است. این غول فناوری به تازگی در توییتر اعلام کرده است که 50 حیوان سه بعدی جدید به جستجوی موبایل این کمپانی افزوده شده است.
 
البته گوگل به فهرست کامل این 50 حیوان اشاره نکرد اما پیش نمایشی از برخی از این قابلیت‌های افزوده شده را به نمایش در آورد. در این پیش نمایش حیواناتی نظیر زرافه، گاو شیرده، گربه، گورخر، خوک،  اسب آبی و سگ نژاد چاوچاو به تصویر کشیده شدند. علاوه بر این برخی از نژاد‌های سگ‌ها به صورت مجازی به این بخش افزوده شده اند که از میان آنها‌می توان به نژاد‌های بیگل، بولداگ، کورگی و داشهوند اشاره کرد.  
 
گوگل از میانه سال 2019 میلاید امکان جست‌وجوی سه بعدی برخی از حیوانات را به بخش جستجوی خود افزود و از آن زمان تا کنون تعداد این حیوانات را بیش از پیش افزایش داده است. این کمپانی حتی با برخی از موزه‌ها برای ساخت نسخه‌های سه بعدی حیوانات ماقبل تاریخ نیز همکاری‌هایی داشته است.
 

 

 
شما برای تماشای این حیوانات سه بعدی تنها کافی است نام انها را در نرم‌افزار گوگل یا مرورگر کروم بیشتر همراه‌های هوشمند جدید جست‌وجو کرده و کارت واقعیت افزوده‌ای را در بخش نتایج مشاهده کنید که روی آن عبارت «مشاهده حیوان در اندازه واقعی» نوشته شده است.
 
وقتی روی عبارت «مشاهده به صورت سه بعدی» کلیک کنید، دوربینتان روشن می‌شود و حیوان سه بعدی در محیطی که در آن قرار گرفته اید به صورت واقعیت افزوده نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید برای مثال عکس‌هایی از یک اسب آبی در سالن نشیمن خانه تان داشته باشید.
 
این به روز رسانی بسیار جذاب است و شما‌می توانید چند دقیقه‌ای با امتحان حیوانات مختلف و قرار دادن آن در محیطی که در آن هستید، اوقات خوشی داشته باشید. وجود چنین قابلیت‌هایی در دوران شیوع کرونا که ماندن در خانه بیش از همه چیز شما را امن نگه‌ می‌دارد‌ می‌تواند اندکی سرگرم کننده باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها