ماه آوریل بود که شرکت جیکوب اند کو از ساعت برجسته‌ای برای یک درصد ثروتمندان جهان رونمایی کرد. این ساعت که بوگاتی شیرون توربیلون نام داشت از برخی ویژگی‌های مشابه با هایپرکار مشهور این خودروساز سود می‌برد. جدای از طراحی بسیار خاص و متمایز، این شاهکار از یک بخش کوچک شبیه پیشرانه ۱۶ سیلندر ۸ لیتری بوگاتی شیرون سود می‌برد.
کد خبر: ۱۲۹۵۹۳۵

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پدال، قطعاً چنین ساعتی جذابیت‌های زیادی داشته اما شرکت جیکوب اند کو چهار نسخه جدید از ساعت شیرون توربیلون را معرفی کرده و آپشن های بیشتری را به این ساعت تشکیل شده از ۵۷۸ قطعه مختلف افزوده است.

معرفی ساعت های شیک و گران قیمت بوگاتی

اولین آپشن ساعت یاد شده به قاب طلای ۱۸ عیار با کریستال ضد انعکاس و تاج‌های تیتانیومی DLC و لوگوی خاص بوگاتی مربوط می‌شود. آپشن دوم هم مشابه همین مورد بوده اما از الماس‌های سفید درخشان سود برده و تنها به ۵۲ قطعه محدود بوده درحالی‌که آپشن اولی با ۷۲ قطعه در دسترس است.

معرفی ساعت های شیک و گران قیمت بوگاتی

مورد بعدی الماس‌های مشکی و سفید ۳۹۱ است که از قاب طلای سفید ۱۸ عیار برخوردار است. بند پلاستیکی از ساعت دارای عناصر طلای سفید و الماس است. نهایتاً به برجسته‌ترین گزینه بین این چهار ساعت می‌رسیم که از کریستال سفیر و قاب پشتی خاص ساخته شده و بند لاستیکی آن دارای عناصر تیتانیومی است.

معرفی ساعت های شیک و گران قیمت بوگاتی

اگرچه قیمت این چهار ساعت جدید اعلام نشده اما فکر نمی‌کنیم که قیمت آن‌ها از قیمت ۲۸۰ هزار دلاری شیرون توربیلون قبلی ارزان‌تر باشد.

معرفی ساعت های شیک و گران قیمت بوگاتی

همان‌گونه که گفته شد این ساعت‌ها بسیار خاص و تولید محدود بوده و قطعاً مالکان محصولات بوگاتی از آن‌ها استقبال خواهند کرد. چنین افرادی در هنگام خرید ساعت توربیلون به قیمت آن که معادل یک دستگاه مک لارن ۷۲۰S فکر نخواهند کرد.

معرفی ساعت های شیک و گران قیمت بوگاتی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها