شبکه رادیویی جوان در آخرین ساعات پاییز 99 ، برنامه‌ای شنیدنی و دیدنی را برای دوست‌داران و همراهان خود چیده ‌است.
کد خبر: ۱۲۹۵۶۸۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی جوان؛ برنامه‌ی زنده «ایران یلدا» در بلندترین شب سال از ساعت 20 به مدت پنج ساعت و از محل تالار وحدت تهران همراه شنوندگان، به گپ و گفتی خودمانی با بزرگان رادیو، آداب و رسوم شب یلدا، بخش نمایشی و حافظ خوانی می‌پردازد.

این برنامه با اجرای چهره‌های رادیوجوان حسن اسماعیل پور، لاله اکبری، ابوالفضل اینانلو، راضیه هاشمی، علیرضا کنگرلو و... ساعاتی دلنشین را به همراه بخش‌های جذاب به مدت 300 دقیقه جهت پخش برای شنوندگان رادیو تدارک دیده‌است.

گفتنی‌ است گروه‌های موسیقی پای‌کوب بند، فریاد صبا، زروان و عطارد مهمانان این برنامه خواهند بود که با حضور در برنامه به صورت زنده قطعاتی را اجرا می‌کنند تا در کنار اجرای اثرشان، با یک جمله زیبا و خاص، شب یلدای مخاطبان رادیو جوان را عالی‌تر کنند.

همچنین کوروش سلیمانی، فریبا طالبی، امیرصدهزاری و... بازیگرانی هستند که با ایشان درباره خاطرات‌شان در شب یلدا گفتگو خواهیم کرد. از دیگر بخش‌های جذاب و شنیدنی این برنامه، سفری رادیویی به شیراز و تفال به دیوان حافظ در کنار آرامگاه این شاعر پرآوازه خواهد بود.

ویژه برنامه «ایران یلدا» کاری از گروه جوان و تفریحات، به تهیه‌کنندگی عباس پیری، نویسندگی ابوالقاسم صادقی و سمیّه نازنینی، هماهنگی بابک شکری و تلاش جمعی از هنرمندان جوان رادیو، یکشنبه 30 آذر 99 ساعت 20 تا یک بامداد از شبکه رادیویی جوان به روی آنتن می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها