شرکت بنز چندی پیش برنامه خود برای دو سال آینده را اعلام کرد که بر اساس آن این شرکت قصد دارد شش خودرو الکتریکی را در طی این دو سال وارد بازار کند.
کد خبر: ۱۲۹۵۵۸۶

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران، دو خودرو دیگر نیز قرار است از سال ۲۰۲۲ در آمریکا تولید شده که هر دو خودرو SUV بوده و نمونه‌های بزرگ‌تر دو خودرو کلاس EQE و EQS خواهند بود. این دو خودرو با هدف ساخت اتومبیل با تولید آلودگی صفر ساخته خواهد شد؛ گفتنی است کارخانه‌ای که در گذشته این دو خودرو را تولید خواهد کرد در گذشته روی ساخت باتری تمرکز کرده بود.

خودرو EQE قرار است همتای خودرو EV کلاس E شرکت بنز باشد که در نیمه سال ۲۰۲۱ وارد بازار خواهد شد و مانند خود خودرو سری EQA و EQB در چین تولید می‌شود. خودرو EQS نیز نمونه بزرگ‌تر خودرو EQE خواهد بود که مراحل ساخت آن از اواخر سال ۲۰۲۱ و به طور مستقیم در کارخانه رسمی بنز در آلمان تولید خواهد شد.

از سال ۲۰۱۹ مراحل ساخت خودر EQC در کارخانه آلمان آغاز شد و چند ماه بعد مراحل تولید این خودرو به کارخانه بنز در چین رسید. علاوه بر این شرکت بنز در اوایل سال جاری شرکت بنز تولید مینی بنز کلاس V خود را با نام EQV در شمال اسپانیا آغاز کرد.

از دیگر موارد اعلام شده توسط برخی از منابع غیر رسمی، باید به ساخت یک خودرو کلاس G از سری الکتریکی در سال ۲۰۲۵ اشاره کرد؛ ساخت یک خودرو کلاس G جدید توسط بنز اصلا موضوع دور از انتظاری نیست، اما ساخت آن در چهار سال آینده کمی عجیب است و انتظار می‌رود بنز هرچه زودتر اقدام به ساخت این خودرو کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها