در مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد؛

یک بوشهری برگزیده ملی دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی

مراسم اختتامیه جشنواره ملی کتابخوانی رضوی یکشنبه ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹ مصادف با ولادت حضرت زینب کبری(س) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.
مراسم اختتامیه جشنواره ملی کتابخوانی رضوی یکشنبه ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹ مصادف با ولادت حضرت زینب کبری(س) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۹۵۵۳۵
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، سجاد عمرانی با بیان اینکه اختتامیه جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در استان قم برگزار خواهد شد، گفت: اختتامیه جشنواره ملی کتابخوانی رضوی به عنوان مهمترین رویداد حوزه کتابخوانی کشور، یکشنبه ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹ مصادف با ولادت حضرت زینب کبری (س) به میزبانی شهر مقدس قم و در حرم حضرت معصومه (س) و با حضور مسئولان کشوری و استانی و قرائت پیام مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله العظمی سبحانی برگزار خواهد شد.
سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان قم گفت با اشاره به اینکه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور طی چند سال اخیر با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) در راستای اجرای وظایف و اهداف خود و همچنین گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی با محوریت اهل‌بیت عصمت و طهارت به ویژه امام رضا (ع) نسبت به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی اقدام نموده است که تا کنون ۹ دوره آن اجرا شده است، افزود: این جشنواره در سه گروه مختلف کودک، نوجوان و بزرگسال در قالب‌های داستانک‌نویسی، روزنامه کتاب، مسابقات چهارگزینه‌ای، پویش کتابخوانی و فعالیت‌های گروهی اجرا شده و افراد می‌توانستند با مراجعه به وب‌سایت دائمی samakpl.ir منابع این جشنواره را به طور تمام متن دریافت و از طریق همین وب‌سایت در مسابقه به صورت مجازی شرکت کنند.
وی با تاکید بر اینکه یکی از ویژگی‌های خوب این جشنواره مشارکت بالای آحاد جامعه است به طوری که در جشنواره دهم، بیش از ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در کل کشور شرکت کردند، ادامه داد: به علت شرایط موجود و حفظ پروتکل‌های بهداشتی این مراسم با حضور تعداد محدود مدعوین برگزار خواهد شد.
عمرانی افزود: اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و همکاری صدا و سیما، به صورت مستقیم از شبکه ۴ سیما و همچنین از طریق صفحه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در بستر آپارات و اینستاگرام به نشانی @iranpl به صورت زنده پخش خواهد شد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها