نساجی قائمشهر اولین شکست خانگی فصل را برابر مس رفسنجان تجربه کرد.
کد خبر: ۱۲۹۵۴۵۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرنگاران جوان، نساجی قائمشهر نماینده مازندران در روزی که به تیمی بی آزار بدل شده بود در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به تیم تازه وارد مس رفسنجان با یک گل باخت.

 

  پیروزی خارج از خانه مس رفسنجان مقابل نساجی

 

تک گل این بازی را محمد قاضی مهاجم فصل گذشته نساجی در دقیقه ۴۵ با ضربه سر زیبایی بر روی سانتر ارسالی از جناح چپ این تیم به ثمر رساند.

 

خط دفاعی نساجی باز هم ضعف خود را در ارسال سانتر‌های بلند از کناره‌ها نشان داد تا تیم رفسنجانی به اولین گل و اولین برد بیرون از خانه خود در لیگ برتر دست یابد.

 

شاگردان محمود فاضلی در بازی با سپاهان اصفهان هم دو بار بر روی سانتر ارسالی از جناح چپ خود گل خوردند.

 

نساجی در بازی با مس، فرصت نزدیک شدن به دروازه حریف را نداشت و ۴ بار با شوت‌های از پشت محوطه جریمه بخت خود را برای گلزنی آزمایش کرد که تنها شوت دقیقه ۴۴ میلاد کمندانی در چارچوب بود.

 

بهترین فرصت گلزنی نساجی در دقیقه ۹۱ از روی یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه برای این تیم به دست آمد که شوت حسن نجفی، تیرک عمودی دروازه مس را به لرزه درآورد.

 

نساجی بعد از ۷ بازی در خانه باخت تا نبرد اندیشه‌های محمود فاضلی و محمد ربیعی مربیان نساجی و مس که هر دو برای اولین بار سرمربیگری در لیگ برتر را تجربه می‌کنند به سود شاگردان محمد ربیعی خاتمه یابد.

 

نساجی در پایان روز نخست هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور، با یک بازی کمتر و ۷ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول لیگ برتر فوتبال کشور ایستاده است.

 

مس رفسنجان هم با ۷ بازی، ۸ امتیازی شد و به رتبه دهم جدول صعود کرد.

 

حالا تیم نساجی باید دو باخت به سپاهان اصفهان و مس رفسنجان را فراموش کند و تمام تمرکز خود را به بازی عقب مانده هفته پنجمش با پرسپولیس تهران که پنجم دی ماه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر، معطوف کند.

 

انگیزه بالای شاگردان محمود فاضلی در مصاف با سرخپوشان پایتخت که این روز‌ها در تدارک برای بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا هستند می‌تواند گره گشای آن‌ها برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها