حوادث خوزستان؛ آتش سوزی

روز پرحادثه برای آتش نشانان اهوازی

آتش نشانان اهوازی ۳۰ عملیات امدادی و اطفا حریق را در ۲۴ ساعت گذشته انجام دادند.
کد خبر: ۱۲۹۵۴۱۶
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از صداوسیما مرکز خوزستان، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:بیست و هفتم آذر ماه سال جاری ساعت هشت و ۳۹ دقیقه آتش سوزی فروشگاه لوازم خانگی در خیابان بنی هاشم بین هلالی و غزنوی اطلاع رسانی شد.
 
روز پرحادثه برای آتش نشانان اهوازی
 وی با اشاره به سرایت دود به ۲ طبقه فوقانی فروشگاه اظهار کرد: آتش نشانان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و ایمن سازی محل، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های آتش را مهار کردند و همزمان در عملیات نجات افراد گرفتار از دود موفق شدند یک زن ۳۰ ساله، یک مرد ۳۵ ساله و یک کودک یک ساله را نجات دادند.

 قنبری افزود: آتش سوزی خودرو پراید ساعت ۱۱ و ۵۶ دقیقه در کوی سیاحی خیابان فلاح به علت اتصال برق موتورخودرو با تلاش آتش نشانان به وسیله تجهیزات خاموش کننده مهار شد. ضمن اینکه ماموران آتش نشانی حریق خودرو پراید در منطقه بهارستان بلوار آریا ساعت ۱۸ و ۳۸ دقیقه به علت نشت بنزین را اطفا کردند.

 وی اذعان داشت: آتش نشانان حریق یک مورد ترانس برق، حریق ۲ مورد پایه برق و حریق هشت مورد کنتور برق منزل مسکونی را در مناطق مختلف شهر اهواز مهار کردند.

قنبری تصریح کرد: آتش نشانان در عملیات امدادی هشت خودرو گرفتار در آب ناشی از بارندگی را در مناطق کیانشهر، گلستان، صددستگاه باهنر، سه راه نگهبانی، کمپلو، سپیدار، امام شرقی، فرهنگ شهر خارج کردند.

 وی با اشاره به همکاری آتش نشانان با نیرو‌های ۱۱۵ در جابجایی بیمار مصدوم در منطقه سپیدار خیابان هفت بیان کرد: ماموران آتش نشانی بچه گربه‌ای را که بالای درخت پنج متری خیابان در منطقه گلستان خیابان اصفهان بین آبان وآذر، گیر کرده بود را نجات داده و رهاسازی کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اظهار کرد: ماموران آتش نشانی هشت شهروند را در عملیات نجات از آسانسور در مناطق گلستان خیابان اطفهان، کیانشهر و زیتون کارمندی خیابان کمیل و ۲ شهروند را در عملیات محبوس شده در اماکن در منطقه کمپلو و گلستان نجات دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها