دانش‌آموزی ۱۷ ساله به نام سیما روز چهارشنبه ۲۶ آذر خودش را به دار آویخت تا تعداد خودکشی‌های نوجوانان در شهرستان رامهرمز استان خوزستان در هفته‌های اخیر به هفت مورد برسد.
کد خبر: ۱۲۹۵۴۱۳
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از همشهری آنلاین، این دختر ۱۷ ساله در منطقه طالقانی در حاشیه رامهرمز سکونت داشته و در دبیرستان مشغول به تحصیل بوده است. هنوز از انگیزه سیما برای پایان دادن به زندگی خودش خبری در دست نیست و اعضای خانواده و دوستان نزدیک این نوجوان نکته‌ای درباره دلایل خودکشی نگفته‌اند.
 
هفتمین خودکشی در رامهرمز؟ | سیمای ۱۷ ساله خودش را دار زد
پیش‌تر گزارش‌هایی از شش مورد خودکشی دیگر بین دانش‌آموزان رامهرمزی منتشر شده بود و با اقدام سیما، تعداد این موارد به هفت رسیده است. آخرین خودکشی مربوط به جمعه ۲۲ آبان و دختری ۱۵ ساله بود که به نظر می‌رسد پس از یک ماه هنوز هم ابهام‌های مربوط به حلق‌آویز شدن او روشن نشده است.
رئیس آموزش و پرورش رامهرمز در پی بالا گرفتن تعداد خودکشی‌ها اختلاف خانوادگی، تعصب کورکورانه، تعرض‌های فکری و عاطفی و پاسخ ندادن به نیازهای زیستی را از دلایل این اقدام‌ها برشمرده بود. از ۲۷ هزار دانش‌آموز رامهرمزی دست‌کم چهار هزار نفر از داشتن تلفن همراه برای ادامه تحصیل محروم بوده‌اند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها