رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خبر داد؛

دستگیری عوامل درگیری مسلحانه حوالی خیابان نبرد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش خبر داد که با نزاع و درگیری و عربده‌کشی در یکی از محله‌های اراک، باعث سلب آسایش و وحشت اهالی شده بودند.
کد خبر: ۱۲۹۵۲۸۷
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از  همشهری آنلاین، محمود خلجی گفت: در چند روز قبل در پی دریافت تماس‌های تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد مزاحمت از سوی تعدادی اراذل و اوباش در خیابان داوران شهرستان اراک و ایراد خسارت به خودروهای عبوری بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شد.
 
دستگیری 6 نفر از عاملان شرارت در خیابان داوران اراک
وی با بیان متواری شدن افراد درگیر قبل از حضور تیم گشت انتظامی ادامه داد: شناسایی و دستگیری این افراد که با درگیری، قمه و عربده کشی، موجب اخلال در نظم عمومی و نارضایتی اهالی شده بودند، در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: با تحقیقات و تلاش مأموران و پس از هماهنگی با مقام قضایی، ۶ نفر از این اراذل و اوباش شناسایی و با در عملیات‌هایی جداگانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
وی با اشاره به توقیف ۳ دستگاه وسیله نقلیه و کشف تعدادی سلاح سرد در عملیات دستگیری این افراد، بیان کرد: تمامی متهمان دستگیر شده در این عملیات که همگی از اراذل و اوباش سابقه‌دار بودند، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها